| کد مطلب: ۱۰۳۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تهران من

سايت تهران من از 31 ارديبهشت تا به امروز هنوز بروزرساني نشده و مشکلات زيادي را براي ما ايجاد کرده است از مسئولان تقاضا داريم که نسبت به بروزرساني اين سايت اقدام کنند.

يک شهروند از تهران

گراني مسکن

در سال 1401 قيمت مسکن رو به افزايش بوده و اين روز‌ها قيمت‌ها سر به فلک کشيده است و هر روز گرانتر از روز گذشته است و ثبات ندارد و خريد و فروش مسکن را با مشکل مواجه کرده، به طوري که ممکن است بعد از فروش خانه با اين گراني ديگر نتوانيم خانه‌اي جديد بخريم. از مسئولان عاجزانه تقاضا داريم که فکري اساسي براي اين بازار مسکن کنند.

اکبرلو از تهران

سود سهام عدالت

با اينکه اعلام کردند که شماره شبا و کارهاي سجام خود را براي سود سهام عدالت اعلام کنيد ولي با اين حساب هنوز سود سهام عدالت براي ما واريز نشده است از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

روشندل از تهران

جولان سگ‌ها

سگ‌هاي ولگرد در محله شهران تهران بسيار آزار دهنده هستند و گاهي اين سگ‌ها به آدم‌ها حمله مي‌کنند و امنيت و جان ما در خطر است. صداي آزار دهنده اين سگ‌ها در شب باعث مزاحمت اهالي اين محله مي‌شود از مسئولان تقاضا داريم که فکري اساسي براي اين موضوع کند.

کاظمي از تهران

هزينه کلاس‌هاي رانندگي

هزينه کلاس‌هاي رانندگي بدون هيچ اطلاع‌رساني رسمي، در 20 روز گذشته، بيش‌ از 100 درصد رشد داشته است. لطفا پيگيري کنيد دليل اين افزايش دوباره قيمت‌ها چيست؟ به هر کسي هم اعلام مي‌کنيم که چرا بايد افزايش قيمت داشته باشيد مي‌گويند مگر تورم را نمي‌بينيد.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار