| کد مطلب: ۱۰۳۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

ستار همدانی:

کسی بزرگتر از استقلال نیست!

قهرمانی بدون شکست آبی‌ها و البته جدایی فرهاد مجیدی از استقلال موضوعاتی بود که ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص آن صحبت کرد.
در مورد قهرمانی استقلال چه نظری دارید؟
باید قهرمانی استقلال را به همه هواداران استقلال تبریک بگویم که بعداز چند سال با توجه به سوءمدیریت‌هایی که در استقلال وجود داشت امسال قهرمانی به‌دست آمد. استقلال سال بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت. آبی‌پوشان با یک اتحاد خوب توانستند بازی‌های لیگ را با موفقیت پشت‌سر بگذارند.
فرهاد مجیدی هم که به امارات رفت!
اگر بخواهم خودم درباره سرمربی استقلال صحبت کنم باید بگویم که نباید چنین اتفاقی برای استقلال رخ می‌داد و مجیدی باید می‌ماند و تیم را تقویت می‌کرد تا موفقیت‌ها ادامه‌دار می‌شد و تیم به یک ثباتی می‌رسید. چیزی که مهم است اینکه استقلال در این شرایط نباید با چالش سرمربی مواجه می‌شد. همیشه می‌گویند صعودکردن به قله آسان اما در قله ماندن سخت است. متاسفانه با رفتن مجیدی شرایطی که می‌توانست همه‌چیز را فراهم کند به‌هم خورد. اینکه مجیدی در این شرایط به گزینه‌های خارجی خود فکر کرد و جواب مثبت داد جای بحث دارد. این هواداران هستند که استقلال را دوست دارند و هر کسی هم بیاید بازهم هواداران این تیم را دوست خواهند داشت. هیچ‌کس از استقلال بزرگ‌تر نیست. در شرایط کنونی حفظ بازیکنان برای استقلال مهم‌تر است و این بازیکنان هستند که باید حفظ شوند تا شاکله تیم از بین نرود. قطعا رفتن مجیدی از استقلال پشت‌پرده دارد که در آینده نمایان خواهد شد. در مورد آمدن سرمربی خارجی باید گفت با توجه به نبود ساختار درست قطعا این قضیه بازهم استقلال را با حواشی زیادی مواجه خواهد کرد. هرچند رفتن مجیدی ترکش‌هایی برای تیم به‌وجود خواهد آورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار