| کد مطلب: ۱۰۳۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

تعطیلی مغازه‌ها
متاسفانه شهر صومعه‌سرا از جمله شهرهایی است که اصناف آن رغبتی برای کار در روزهای تعطیل مثل جمعه ندارند و همین موضوع سبب شده که مسافران و گردشگران با شهری سوت و کور مواجه شوند. باید مسئولان در این زمینه ورود کنند تا بعضی از مغازه‌ها در روزهای تعطیل باز باشند تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود.
اصغرزاده از تهران

پیاده‌رو
تردد برخی موتورسواران و گاهی دوچرخه‌سوارهای بی‌ملاحظه در پارک‌ها و پیاده‌روها که در واقع محل عبور عابران پیاده می‌باشد، باعث آزار و اذیت مردم می‌شود. این شهروندان که بدون رعایت حقوق عابران با سرعت و بدون رعایت ایمنی دیگران از این معابر عبور می‌کنند، نه ‌تنها در مقابل تذکرات دیگران بی‌توجهند، بلکه اهمیتی هم به رعایت قانون نمی‌دهند. از مسئولان تقاضا داریم که به این قضیه ورود کند تا حداقل عابرین پیاده در پیاده‌رو امنیت جانی داشته باشند.
کاشمری از تهران

ازدواج جوان‌ها
از کسانی که در مورد ازدواج جوان‌ها صحبت می‌کنند می‌خواستم بگویم درد جوان‌ها بی‌پولی، مشکل مسکن، مشکل کار ...مشکل این است که زمانی با ۱۰میلیون بهترین عروسی را می‌توانستیم بگیریم الان با ۱۰میلیون یک تلویزیون هم نمی‌شود خرید با حقوق ۵میلیون خرج خودمون بدیم یا خرج زن و بچه و زندگی....الان مراسم عروسی بخواهیم بگیریم کم کم 250میلیون می‌خواهد به غیر از وسایل خانه و پول پیش خانه....
محسنی از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار