| کد مطلب: ۱۰۳۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد

تكرار دروغ از سوي دلواپسان

آرمان ملی: بار دیگربرخی بزرگان کشور به دور هم آمدند تا درباره موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند. ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت و این دیدارها هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد. طبیعی است که برخی از برگزاری چنین جلساتی رضایت نداشته باشند مانند ایران‌آنلاین که با تیتر «جلسه بانیان وضع موجود در ولنجک» نوشت: «جمعه شب حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی اکبر ناطق نوری در منزل حسن روحانی تشکیل جلسه داده‌اند.گفته می‌شود، اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی مربوط به انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است.»
باز هم افشای دروغ
دراین راستا جواد امام مدیرعامل بنیاد باران در پاسخ به این سوال که روزنامه ایران صبح یکشنبه با انتشار خبری با تیتر دیدار بانیان وضع موجود و انتشار عکسی مدعی دیدار جمعه شب حجت‌الاسلام خاتمی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، حجت‌الاسلام ناطق نوری و حجت‌الاسلام حسن روحانی شد، آیا این دیدار انجام شده است، گفت: این جلسات مسبوق به سابقه است و موضوع جدیدی نیست. در این جلسه آقای ناطق نوری حضور نداشتند. جلسه دید و بازدیدی است که از قبل، حین و بعد از دولت آقای روحانی به صورت دوره‌ای انجام می‌شود و هیچ ربطی هم به مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد. جواد امام تصریح کرد: آقایان امروز حداقل برایشان روشن شده است که مشکلات امروز را دیگر نمی‌توانند فقط گردن دولت قبل بیندازند. این افراد مانع حرکت‌های دولت قبل در تمام حوزه‌ها بودند که دولت می‌توانست توفیقی پیدا کند تا بن‌بست را بشکند اما متأسفانه برخی نگذاشتند این توفیق‌ها حاصل شود. وی گفت: آقایان امروز به منافع مردم و کشور توجه بیشتری داشته باشند و به جای رفتن به سمت راه پراشتباه، از تجربه‌ها و شعارهای چهار دهه استفاده کنند تا کشور را از این وضعیت خارج کنند.
کرباسچی: ظاهـــراً مرحوم هاشمی هم پیشنماز بودند!
غلامحسین کرباسچی هم در واکنش به توییت روزنامه دولت درمورد جلسه روحانی با خاتمی و حسن خمینی، نوشت: ظاهرا مرحوم هاشمی هم پیشنماز بودند. کرباسچی از هشتگ دروغ استفاده کرده است. معصومه ابتکار نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به ادعای روزنامه دولت نوشت: توییتر روزنامه ایران با انتشار تصویر بالا، افراد حاضر یعنی آقایان حسن روحانی، سیدحسن خمینی، اکبر ناطق نوری و سیدمحمد خاتمی را متهم به تشکیل جلسه در روزهای اخیر برای اقداماتی از جمله اعتراضات اجتماعی کرده است. تصویر پایین اما نشان می‌دهد که عکس به پیشنمازی مرحوم هاشمی رفسنجانی مربوط به سال‌ها پیش است. بانیان وضع موجود متأسفانه همچنان از فیک‌نیوز و اتهامات دروغ علیه رقبای سیاسی استفاده می‌کنند. جای تاسف است که روزنامه‌ای منتسب به دولت تا حد سقوط می‌کند و چنین لحنی را برمی‌گزیند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار