| کد مطلب: ۱۰۳۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

باید به‌موقع به «ترکیه» برویم تا ویزای «کانادا» بگیریم

مدير تيم‌ملي فوتبال کشورمان اعلام کرد که قرارداد اعضاي کادرفني اين تيم آماده است و به‌زودي به امضاي طرفين خواهد رسيد.

اخبار

حميد استيلي، مدير تيم‌ملي فوتبال کشورمان در واکنش به اخبار ضدونقيضي که درباره بازي با کانادا مطرح مي‌شود، اظهارداشت: ما الان با يکسري مشکلات دست به گريبان هستيم. ما نزديک 11 بازيکن داريم که به‌دليل سربازي و دانشجوبودن شرايط همراهي تيم‌ملي را ندارند. متاسفانه مشکل خروج از کشور ما به دقيقه 90 رسيده است و محدوديت زمان هم داريم، چون سفارت کانادا در آنکارا يک زماني به ما داده است و اگر غير از آن زمان به ترکيه برويم نمي‌توانيم ويزا بگيريم. ما بايد به‌موقع به «ترکيه» برويم تا ويزاي «کانادا» بگيريم. الان مشکلات زيادي مثل هزينه پرواز و... داريم. ما کارمان در فدراسيون سخت است.

قرارداد کادرفني

وي درباره قرارداد کادرفني تيم‌ملي عنوان کرد: ما همين الان درباره قرارداد ماريو.تات، ملادن و همچنين کادر ايراني تيم‌ملي صحبت کرديم و قرارداد آنها آماده شده است. اين قراردادها بايد چند امضا داشته باشند و به آقاي حامد مومني (مدير اجرايي تيم‌ملي) گفته‌ام که قرارداد را به فدراسيون بياورد.

کارشکني بازي با کانادا

مدير تيم‌ملي فوتبال کشورمان درباره کارشکني‌هايي که براي بازي با کانادا انجام مي‌شود، تصريح کرد: اگر اين کارشکني‌ها از سوي ما باشد بايد مبلغ زيادي جريمه بدهيم و واقعا هم به لحاظ حيثيتي براي‌مان حائز اهميت است، چون با اين شرايطي که تحريم هستيم يک بازي هماهنگ کرديم و بايد هر کاري که از دست‌مان بر مي‌آيد، انجام بدهيم و اين سفر را برويم. استيلي در پاسخ به اين پرسش که «امکان دارد تيم‌ملي به‌طور ناقص به کانادا برود؟»، خاطرنشان کرد: اين موضوع را بايد دست‌اندرکاران فدراسيون تصميم بگيرند و پاسخگو باشند. وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه بازي دوم تيم‌ملي در کانادا لغو شده، اين امکان هست که ما در قطر بازي دوستانه‌اي برگزار کنيم، افزود: چون معلوم نيست، نمي‌توانيم قطعي بگوييم. بايد ابتدا براي دريافت ويزا برويم، اگر ويزا نگيريم همه‌چيز به‌هم مي‌خورد و بايد برنامه‌ريزي دوباره‌اي انجام دهيم.

شرايط

مدير تيم‌ملي فوتبال کشورمان در واکنش به اين موضوع که تيم‌ملي مسافت زيادي را تا کانادا طي مي‌کند و فقط يک بازي انجام خواهد داد، اظهارداشت: خيلي بهتر بود که ما 2 بازي انجام دهيم. ما با اکوادور تمام کرده بوديم و مي‌خواستيم با دو تيمي که در جام‌جهاني حضور دارند بازي کنيم، ولي شرايط دست ما نبود و بايد رضايت طرف کانادايي را جلب مي‌کرديم. «درست است که کانادا اعلام کرده بعداز انجام بازي و ظرف 24 ساعت تيم‌ملي بايد اين کشور را ترک کند؟»، استيلي در پاسخ به اين پرسش گفت: نه، اصلا درست نيست. ما اگر مي‌خواستيم بيشتر بمانيم با هزينه خودمان بود.

جلسه

وي در پاسخ به اين سوال که از برگزاري جلسه در فدراسيون فوتبال مطلع است يا خير، خاطرنشان کرد: نه، من از برگزاري جلسه خبري ندارم و فقط براي پيگيري شرايط بازيکنان تيم‌ملي و موضوع سفر تيم در فدراسيون حضور پيدا کردم. من به‌خاطر احترام به مردم و رسانه‌ها پاسخگو هستم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار