| کد مطلب: ۱۰۳۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

خبر

انبار احتکار برنج لو رفت

فرمانده انتظامي استان قم از کشف انبار احتکار 14 تن و 970 کيلوگرم برنج توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي استان خبر داد. سردار سيدمحمود ميرفيضي اظهارداشت: با توجه به تحولات اقتصادي در سطح کشور و احتکار کالاهاي اساسي و ارزاق عمومي توسط افراد سودجو و دلال، موضوع به‌صورت ويژه در دستور ماموران پليس امنيت اقتصادي استان قرارگرفت و يک واحد صنفي در اين راستا شناسايي شد. وي افزود: ماموران با هماهنگي مرجع قضائي استان به محل موردنظر اعزام و در بازرسي صورت گرفته 14 تن و 970 کيلوگرم برنج احتکارشده را به‌دليل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودي کشف کردند. فرمانده انتظامي استان قم، ارزش محموله برنج را به‌زعم کارشناسان 11 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: در نهايت متهم با تشکيل پرونده به مرجع ذيصلاح معرفي شد. سردار ميرفيضي از شهروندان خواست، چنانچه اطلاعي از دپوي کالا دارند موضوع را از طريق شماره تلفن 110 اطلاع دهند تا در اسرع‌وقت نسبت به پيگيري و برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.

آتش‌سوزي در پاساژ گلشن‌مال

سخنگوي آتش‌نشاني تهران جزئيات آتش‌سوزي در پاساژ گلشن‌مال‌ را تشريح کرد. سيدجلال ملکي اظهارکرد: يک مورد آتش‌سوزي در پاساژ گلشن‌مال به سامانه 125 سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اعلام که به‌سرعت آتش‌نشانان با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران بيان کرد: در طبقه دوم اين پاساژ يک مغازه فروش کيف و کفش به وسعت حدود 80 متر دچار آتش‌سوزي و به‌دليل وقوع اين آتش‌سوزي، بخشي از پاساژ نيز دچار دودگرفتگي شده بود. وي با اشاره به عمليات آتش‌نشانان در اطفاي به موقع حريق، گفت: آتش‌نشانان در اين حادثه چندين نفر را به سلامت به خارج از محل حادثه انتقال دادند و خوشبختانه اين حادثه مصدوم و تلفات جاني در پي نداشت.

تصادف مرگبار وانت با پرايد

رئيس اداره تصادفات پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از مرگ يک نفر درپي تصادف ميان سواري پرايد با وانت پيکان در بزرگراه آزادگان خبر داد. سرهنگ احسان مومني گفت: ‌در بزرگراه آزادگان يکدستگاه وانت پيکان در حال حرکت در مسير غرب به شرق اين بزرگراه بود که در محدوده شهرک مرتضي‌گرد براي مهارکردن بار در حاشيه مسير توقف کرد. دقايقي بعد يکدستگاه سواري پرايد که در حال حرکت در همين مسير بود به‌شدت با قسمت عقب اين وانت و راننده آنکه از خودرو پياده شده بود، برخورد کرد .وي با بيان اينکه عوامل امدادي و انتظامي در محل حاضر شدند، افزود: با حضور عوامل امدادي در محل مشاهده شد که راننده وانت به‌دليل شدت ضربه وارده جان خود را از دست داده است. رئيس اداره تصادفات پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه علت اين حادثه عدم توجه به جلو از سوي راننده پرايد بود، ادامه داد: ماموران پليس راهور پس از روان‌سازي ترافيک و بازگشايي مسير به ماموريت خود خاتمه دادند. مومني با اشاره به اين حادثه به رانندگان توصيه کرد که در هنگام بروز حادثه يا خرابي وسيله‌نقليه سريعا چراغ‌هاي هشداردهنده وسيله نقليه را روشن و وسيله را به محل امن منتقل کنند. همچنين لازم است از توقف در معابر بزرگراهي نيز خودداري و در صورت توقف اضطراري حتما در فاصله 150متري علائم هشداردهنده را براي آگاهي به رانندگان ديگر نصب کنند.

بيش از 48 هزار ليتر سوخت قاچاق کشف شد

رئيس کل دادگستري هرمزگان گفت: محموله 48 هزار ليتر سوخت قاچاق در 8 مايلي شرق جزيره لارک کشف و ضبط شد. مجتبي قهرماني در گفت‌وگو با ميزان اظهارکرد: به دستور دادستان عمومي و انقلاب قشم، ماموران درياباني ضمن اجراي طرح ضربتي و پس از تشکيل اکيپ‌هاي منسجم، نسبت به پاکسازي سواحل و جزاير اطراف قشم از مخازن، بارانداز‌ها و جايگاه‌هاي نگهداري سوخت قاچاق اقدام کردند. قهرماني در ادامه افزود: ناوگروه درياباني موفق شد در جريان اجراي اين طرح، يک محوله 48 هزار و پانصد ليتر سوخت قاچاق را در هشت مايلي شرق جزيره لارَک کشف و ضبط کند. وي ارزش تقريبي سوخت‌هاي مکشوفه را بيش از 5 ميليارد و 500 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: بنابر گزارش ضابطان، تحقيقات به منظور شناسايي و دستگيري عوامل نگهداري اين حجم از سوخت قاچاق ادامه دارد که نتايج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار