| کد مطلب: ۱۰۳۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: براي دفع هرگونه تجاوز و تهديد احتمالي عليه جمهوري اسلامي ايران، در عالي‌ترين سطح ممکن آماده پاسخگويي هستيم. امير کيومرث حيدري ادامه داد: از سوي ديگر چون در نيروهاي مسلح در عرصه خودکفايي گام‌هاي بلندي برداشته شده، هم اکنون در تمامي زمينه‌ها در آمادگي کامل به سر مي‌بريم. فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه هيچ خطري نظام مقدس جمهوري اسلامي را تهديد نمي‌کند، يادآور شد: براي دفع هرگونه تجاوز و تهديد احتمالي در عالي‌ترين سطح ممکن، امکان پاسخگويي داريم. حيدري در ادامه به موضوع جهاد تبيين اشاره کرد که از سوي فرمانده معظم کل قوا مورد تاکيد قرار گرفته و افزود: بنا بر تاکيدات ايشان، جهاد تبيين فريضه‌اي فوري، ضروري و همگاني است. وي از تشکيل هيات جهاد تبيين در نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران خبر داد و عنوان کرد: اين هيات به تمام مراکز و يگان‌هاي ما در نقاط مختلف کشور رفته و فريضه جهاد تبيين را انجام مي‌دهد.

معاون پارلماني دولت اظهارداشت: آيت‌ا... رئيسي شخصيتي پيگير، کوشا و انقلابي دارد و تعبير مرد ميدان کاملا در مورد ايشان صدق مي‌کند و زماني که براي بررسي و پيگيري موضوعات و رفع موانع و مشکلات مي‌گذارند با وضعيت سابق قابل مقايسه نيست. سيدمحمد حسيني با بيان اينکه دولت تمام اقدامات و تصميمات خود را براساس برنامه و مبتني بر نظرات دقيق علمي و کارشناسي پيگيري مي‌کند، گفت: دولت سيزدهم شايد اولين دولتي است که خط مشي و برنامه کاملي را براي مسير فعاليت‌هاي خود ارائه داده است اين دولت براي رفع مشکلات و اصلاح نارسايي‌هاي کشور، سند تحول را در 37 موضوع مختلف از جمله حوزه فرهنگ تدوين کرده است. اين دولت برخلاف رفتاري که در دوره گذشته وجود داشت و مردم و حتي نمايندگان مجلس مورد بي‌توجهي بودند، اصرار دارد که تصميات خود را با اطلاع و نظر مردم و همراهي و هماهنگي با مجلس شوراي اسلامي اتخاذ و اجرايي کند و به بودن در کنار مردم و شنيدن سخنان آنان افتخار مي‌کند.

افزايش جمعيت از موضوعاتي است که نهادهاي مختلف به تبليغ آن مي‌پردازند. روز گذشته امام جمعه مشهد گفت: موضوع جمعيت، در امت اسلام به عنوان يک اصل مطرح بوده است و اينکه جامعه و يک کشور به نام پيامبر(ص) تشکيل دهيم و برخلاف سياست اعلام شده آن حضرت اقدام کنيم بزرگ‌ترين ننگ براي ما در برابر آن حضرت است. آيت‌ا... علم الهدي گفت: با وجود کارهايي که براي مقابله با سقط جنين انجام شده است شاهد کاهش آمار نيستيم و مايه تأسف است که نه تنها اين بلاي خانمانسوز براندازي نشده بلکه کاهش هم نيافته است. وي ادامه داد: سقط جنين جنايت ناهنجاري است که انسان با دست خود انسانيت را براندازي مي‌کند و هيچ عذري در اين زمينه موجه نيست. وقتي خداي متعال در قرآن مي‌فرمايد فرزندان خود را از ترس تنگدستي به قتل نرسانيد. بلوغ جنسي با بلوغ اقتصادي بايد همراه باشد گرچه بلوغ اقتصادي شرط تشکيل زندگي خانوادگي نيست و اگر غير از بلوغ جنسي براي تشکيل خانواده شرط ديگري لازم بود خداوند آن را در جريان آفرينش انسان قرار مي‌داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار