| کد مطلب: ۱۰۳۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

سرقت مدال سرمربي

استفانو پيولي سرمربي ميلان بعد از اين قهرماني از اتفاق عجيبي پرده برداشت و گفت: مدالم به سرقت رفت. فردي آن را در هنگام جشن قهرماني از گردنم دزديده است. وي افزود: اگر امکان شکايت و بازپس‌گيري مدال باشد خيلي خوب است چون اين مدال تنها مدال قهرماني دوران مربيگري‌ام است. پيولي درباره عملکرد بازيکنان در طول فصل، گفت: ما در طول اين فصل سخت تلاش کرديم و رقباي سختي داشتيم ولي در نهايت مزد تلاش خود را با اين قهرماني گرفتيم و اين قهرماني را به هواداران ميلان تبريک مي‌گويم.

بازگشت مجري معروف

الميرا شريفي‌مقدم که دو ماه پيش شايعه ممنوع التصويري‌اش رسانه‌اي شده بود، از صبح ديروز روي آنتن تلويزيون است. مجري شبکه خبر پس از انتشار شايعه ممنوع‌التصويري‌اش اعلام کرده بود براي شرکت در آزمون جامع دکتري مرخصي گرفته است. انتشار يک توييت در حساب شخصي شريفي‌مقدم درباره ماجراي جلوگيري از ورود بانوان به ورزشگاه مشهد در بازي تيم‌ملي فوتبال ايران با انتقادهاي گسترده روبه‌رو شد؛ به گونه‌اي که اين مجري هوادار تيم پرسپوليس ناچار شد توييت خود را پاک و به گونه‌اي نامحسوس عذرخواهي کند. او تلويحا خواستار دخالت فيفا در فوتبال ايران شده بود.

قصاص قاتل محيط‌ ‌بانان زنجان

رئيس‌کل دادگستري استان زنجان از اجراز حکم قصاص قاتل محيط‌بانان زنجاني خبر داد. اسماعيل صادقي نيارکي گفت: حکم قاتل دو محيط‌‌بان زنجاني که هنگام تعقيب و گريز با شکارچيان با تير جنگي آن‌ها به شهادت رسيدند اجرا شد. وي افزود: در پي به شهادت رسيدن دو نفر از محيط‌بانان در حين انجام مأموريت در زنجان توسط افراد ناشناس، براي پيگيري بررسي موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوري صادر شده بود. رئيس کل دادگستري استان زنجان اظهار کرد: در همين راستا نظر به حساسيت و آثار رواني و اجتماعي موضوع بر مردم، پرونده مذکور در کم‌ترين زمان ممکن رسيدگي و حکم نهايي صادر و پس از تاييد در ديوان عالي کشور صبح دوشنبه دوم خرداد ماه 1401 در محل زندان مرکزي زنجان اجرا شد.

پرواز اولين هواپيماي زنانه

در ادامه اصلاحات ظاهري در عرصه‌هاي اجتماعي از سوي محمد بن سلمان وليعهد سعودي، مانند آزاد شدن رانندگي زنان يا برگزاري کنسرت در اين کشور، حالا يک شرکت هواپيمايي در عربستان براي اولين بار، پرواز با کادر کاملا زنانه را در اين کشور انجام داده است. مسئولان شرکت هواپيمايي فلاي اديل عربستان با اعلام اين خبر، اعلام کردند که پرواز با کادر پروازي زنانه، نقطه عطفي در زمينه توانمندسازي زنان در عربستان سعودي است. اين شرکت با انتشار تصويري از اولين کادر تماما زنانه که اکثر آنها اتباع عربستان هستند، اعلام کرد: اين پرواز با يکي از هواپيماهاي شرکت، پنجشنبه گذشته از رياض به مقصد جده انجام شده است. عماد اسکندراني، سخنگوي شرکت مزبور در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه، اين پرواز را يک رويداد تاريخي براي هوانوردي عربستان توصيف کرد و افزود: اکثر خدمه 7 نفره اين پرواز از جمله افسر اول را زنان عربستاني تشکيل مي‌دهند و فقط کاپيتان يک زن خارجي است.

دستگيري عاملان درگيري در اقليد

فرمانده انتظامي شهرستان اقليد گفت: 8 نفر از عاملان درگيري دسته جمعي در روستاي رحمت‌آباد اين شهرستان دستگير شدند. سرهنگ مراد صارمي روز دوشنبه با بيان اينکه در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره درگيري دسته جمعي بين عشاير سيار و اهالي روستاي رحمت‌آباد، ماموران انتظامي به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: ماموران در بررسي اوليه مطلع شدند که به دليل ورود احشام عشاير سيار به مزارع و چراندن محصولات کشاورزي بين افراد درگيري رخ داده است و با چوب و سنگ همديگر را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند. فرمانده انتظامي اقليد با اشاره به اينکه ماموران موفق شدند با اقدامات فني 8 نفر از عاملان نزاع و درگيري را دستگير کنند، گفت: متهمان براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

تبرئه شدم

همين چند روز پيش بود که خبر رسيد رئيس و دبير سابق يک فدراسيون ورزشي به اختلاس متهم شده‌اند و پرونده آن‌ها در دادگاه کيفري منجر به صدور «قرار جلب به دادرسي» شده است. زهرا اينچه درگاهي رئيس سابق فدراسيون ژيمناستيک در اين مورد گفت: «چند سال پيش در سازمان بازرسي براي من پرونده‌اي تشکيل شد و 2 مورد اتهام در پرونده من بود که يک مورد جريمه لغو هتل براي يک اعزام است و ديگري 2 سرويس تاکسي من در اتريش بود که فکر نمي‌کنم کسي بتواند در يک سفر خارجي فاکتور تاکسي بگيرد. من براي دريافت رواديد اتريش 60 يورو به سفارت پرداخت کردم و اين موارد را جزو اتهامات من محسوب کرده بودند و من در دادسرا از اين موارد تبرئه شدم. يک بار تبرئه شدم و بار ديگر هم ان‌شا... تبرئه خواهم شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار