| کد مطلب: ۱۰۳۵۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

آیاندا پاتوسی:

بازی با «سپاهان» همیشه مهم است

آياندا پاتوسي، مهاجم تيم فولاد در خصوص شرايط خود، تيم باشگاهي‌اش و البته ديدار با سپاهان صحبت کرد.

فولاد در اين فصل نتايج خوبي در آسيا و ليگ‌ کسب کرده است.

اين فصل خيلي خوب بود. به‌خصوص نتايجي که فـــولاد در ليگ‌قهرمانان آسيا گرفت. هدف تيــــم صعود به سرگروه در ليگ‌قهرمانان بــود که به آن رسيديم. خوشحالم نقش مفيدي در اين صعود داشتم. البته مي‌دانم فولاد اهداف خيلي بالاتري در آسيا و در ليگ‌برتر دارد که در آينده به آنها دست پيدا کند.

در ليگ‌برتـــر از روي ضربه ايستگاهي گل زيبايي مقابل پيکان در هفته 28 به ثمر رسانديد.

گل خيلي خوبي بود. هميشه گل‌زدن از روي ضربه ايستگاهي برايم لذت خاصي دارد خوشحالم که که توانستيم سه امتياز از اين مسابقه را بگيريم.

بازي با 2 تيم سپاهان و شهرخودرو را چطور مي‌بينيد؟

2 بازي آخر مهم است به‌خصوص که بازي با سپاهان هميشه جز بازي‌هاي مهم است. البته حتي از زمان حضورم در استقلال، جلوي سپاهان عملکرد خوبي داشتم. نبايد فراموش کنيم که فولاد تيم بزرگي است و بحث ديگر اينکه اين 2 بازي نقش به‌سزايي در جايگاه نهايي‌مان در جدول دارد. سعي مي‌کنيم حداکثر امتيازات را کسب کنيم.

حس همکاري با «نکونام» چطور است؟

نکونام، مربي بلندپرواز و ديسپلين خاص خودش را دارد. همين موضوع کمک مي‌کند تيم نظم داشته باشد و در پيشرفت من خيلي کمک کرد و از او ممنون هستم. و بايد بگويم که من از نيم فصل آمادگي بدني خودم را بهتر از قبل به‌دست آوردم و اين را در بازي‌هاي ليگ‌قهرمانان آسيا و اخير ثابت کردم. برخلاف شايعاتي که هميشه در رابطه با من بوده و قبول دارم مقاطعي درباره من صدق مي‌کرد؛ اما خيلي وقت‌ها در موردم اغراق صورت مي‌گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار