| کد مطلب: ۱۰۳۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به هواداران «تراکتور» احساس خوبی دارم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهارکرد که تيمش در 2 ديدار پيش‌رو در پي دفاع از نام سرخپوشان خواهد بود.

بعد از محروميت

يحيي گل‌محمدي گفت: اتفاقات زيادي در اين فصل رخ داد و در شرايطي هستيم که به پايان مسابقات نزديک مي‌شويم. در 2 ديداري که در پيش داريم، بايد از اسم و نام پرسپوليس که براي ما مهم است، دفاع کنيم. وي در ادامه افزود: با بچه‌ها صحبت کردم و اميدوارم اين 2 بازي را با پيروزي پشت‌سر بگذاريم. مي‌دانم که هواداران دوست نداشتند در اين شرايط باشيم. سال گذشته يک درس خوب به ما داد که بايد متوجه باشيم، فوتبال يک بازي گروهي است و در تمام ابعاد بايد قوي باشيد. اين درس را ما گرفتيم و فکر مي‌کنم مي‌تواند در سال‌هاي آينده به ما کمک کند.

گرفتن 3 امتياز

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار با شهرخودرو، خاطرنشان کرد: مقابل تيمي هم بازي داريم که آخرين اميدهايش براي بقا در ليگ‌برتر است و از طرفي تيم ما هم قطعا براي گرفتن سه امتياز تلاش خواهد کرد. تقابل اين انگيزه‌ها در بازي پيش‌رو باعث مي‌شود که شاهد بازي خوبي باشيم. پديده تيمي است که خوب دفاع مي‌کند و انتقال به حمله خوبي دارد. شهرخودرو تيم جواني است، چيزي براي از دست دادن ندارد و با تمام انگيزه بازي مي‌کند. ما هم چيزي براي از دست‌دادن نداريم و قطعا براي گرفتن سه امتياز، تمام انرژي و تلاش‌مان را خواهيم گذاشت.

تبريز

گل‌محمدي درباره اتفاقات هفته گذشته ديدار با تراکتور و حواشي پيش آمده، اظهارداشت: ما رفته بوديم فوتبال بازي کنيم، اما واقعا شرايط انجام مسابقه، مهيا نبود. اتفاقاتي که افتاد، عادي نبود و نمي‌دانم دليل آن چه بود. از زماني‌که اين اتفاقات رخ داده، سوالي که هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال مي‌پرسند، اين است که چرا اين اتفاقات رخ داده و جوابي براي آن ندارم. واقعا جاي تأسف داشت و شرايط طوري بود که داور مسابقه هم نتوانست بازي را ادامه بدهد. تصميم‌گيري اينکه چه اتفاقاتي رخ بدهد، بر عهده مسئولان فدراسيون است. وي درباره اينکه بين دو نيمه هم مورد حمله تماشاگران در بازي تراکتور قرار گرفت و بعداز نيمه‌تمام ماندن بازي هم با کمک يگان ويژه، کاپيتان و سرمربي تراکتور توانست به سمت رختکن برود، گفت: ابتدا بايد از مهدي کياني و آقاي ساغلام تشکر کنم که خيلي تلاش کردند من سالم به رختکن برسم. من زير کلاه نيروي انتظامي بودم، اما آنها هيچ حفاظي نداشتند و بازهم من را اسکورت کردند تا آسيبي به من نرسد. از آنها تشکر مي‌کنم. سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: همان‌طور که گفتم، شرايط عادي نبود. از ابتداي بازي که مي‌خواستم به جايگاه بروم شروع شد. در بين دو نيمه اجازه ندادند به رختکن بروم و آخر بازي هم آن اتفاقات را همه ديدند. گل‌محمدي درباره اينکه معاون فرهنگي باشگاه تراکتور مدعي بود سرمربي پرسپوليس رفتار تحريک‌آميز داشته است و مستنداتي هم موجود است، افزود: ابتداي بازي براي بررسي وضعيت چمن به زمين رفتم که همانجا مورد لطف تماشاگران قرار گرفتم! هميشه نسبت به هواداران تراکتور و مردم تبريز، احساس خوبي داشتم و الان هم دارم. آنجا هم بازي کردم و شروع فوتبالم از تبريز بوده است. من آنجا مربيگري کردم، براي آنها کار کردم و زحمت کشيدم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار