| کد مطلب: ۱۰۳۵۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

156 کيلو ترياک در خودرو

سرپرست قرارگاه عملياتي ابوذر از كشف 156 کيلو و 700 گرم ترياک از يکدستگاه پژو 405 در محور بم- تهرود خبر داد. سرهنگ عليرضا سوري اظهارداشت: ماموران يگان تکاوري بم هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور بم- تهرود به يکدستگاه پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند. وي بيان داشت: ماموران در بازرسي از خودرو 156 کيلو و 700 گرم ترياک کشف و يک خواهر و برادر را دستگير کردند. سرپرست قرارگاه عملياتي ابوذر با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: ماموران جان‌برکف يگان تکاوري همواره براي امنيت و آرامش مردم در اقصي نقاط اين استان پهناور در حال انجام ماموريت هستند.

زورگيري با چاقو

فرمانده انتظامي شهرري از دستگيري زورگيري خبر داد که با چاقو مالباخته را زخمي کرده بود. سرهنگ دوستعلي جليليان اظهارداشت: واحد گشت کلانتري 173 امين‌آباد در حال گشت‌زني در شهرک توحيد فيروزآباد يکي از اتباع کشور همسايه را با حال پريشان و بازوي جراحت ديده مشاهده کرده که در بررسي مشخص شد دقايقي قبل يک جوان با تهديد سلاح سرد قصد زورگيري از او را داشته که وقتي با مقاومت وي روبه‌رو مي‌شود، بازوي او را با چاقو مجروح مي‌کند. وي با اشاره به اينکه مشخصات متهم از طريق شاکي اخذ و بلافاصله طرح مهار در محدوده به اجرا درآمد، تصريح کرد: کمتر از 10 دقيقه سوژه موردنظر توسط واحد گشت کلانتري امين‌آباد مشاهده و در حالي‌که با مشاهده ماموران قصد فرار داشت طي يک عمليات ضربتي دستگير و سلاح سردي که شاکي را با آن تهديد و زخمي کرده بود نيز از وي کشف و به کلانتري منتقل شد. فرمانده انتظامي شهرري با اشاره به اينکه شاکي به‌دليل جراحت شديد با اورژانس به بيمارستان منتقل شد، گفت: در تحقيقات انجام شده متهم سابقه‌دار به بزه‌ارتکابي اعتراف کرد که پس از اخذ شکايت شاکي پايان تحقيقات و تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

انفجار «پاوربانک» داخل اتومبيل

سخنگوي علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد گفت: داغ‌شدن و ترکيدن پاوربانک داخل اتومبيل، خودرو سمند کارمند دانشگاه علوم پزشکي يزد را به آتش کشيد. دکتر عليرضا اسلامي و در خصوص آتش‌سوزي خودروي سواري سمند، اظهارکرد: قرارگرفتن خودرو در آفتاب و در معرض تابش مستقيم خورشيد از پشت شيشه اتومبيل که مثل ذره‌بين عمل مي‌کند، موجب داغ‌شدن و ترکيدن پاوربانک داخل اتومبيل و در نهايت آتش‌گرفتن خودرو سمند شد. وي با بيان اينکه حادثه آتش‌سوزي خودرو در محوطه ساختمان مرکزي دانشگاه علوم پزشکي يزد رخ داده است، افزود: خوشبختانه مالک خودرو با اقدام به موقع و با استفاده از يکدستگاه خاموش‌کننده دستي آتش را مهار کرد و مانع از بروز خسارت جدي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار