| کد مطلب: ۱۰۳۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

چشم امید کشورهای مظلوم منطقه به ماست

فرمانده نيـــروي دريايي ارتش گفت: امروز تجهيزات ما بايد با جهان برابري کند که بتوانيم حرفي براي گفتن داشته باشيم. امير دريادار شهرام ايراني گفت: ما اخيرا در رزمايشي که در شمال اقيانوس هنــد انجام شد، ناوشکن دنا را به عنوان آخرين دستاورد فرستاديم و نيروها با اقتدار هر عملياتي که تفويض شد را انجام داد. حتي براي کشورهاي ديگر اين ابهام و تعجب پيش آمد که ما چطور به چنين دستاوردهايي رسيده‌ايم آن هم در شرايطي که تحت فشارهاي فراواني هستيم. ايراني يادآور شد: در حفظ امنيت خطوط مواصلاتي با اقتدار عمل مي‌شود و ناوهاي ما در اين خطوط بارها درخواست شناورها براي تامين امنيت و جلوگيري از حمله دزدان دريايي را پاسخ دادند. وي افزود: امروز ملت‌هاي مظلوم منطقه چشم اميد بسياري به جمهوري اسلامي دارند که همه عوامل موثر در اين زمينه به شايستگي عمل کرده‌اند. فرمانده نيروي دريايي ارتش در پايان تاکيد کرد: امروز تجهيزات ما بايد با جهان برابري کند که بتوانيم حرفي براي گفتن داشته باشيم.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه در اولين جلسه پيشگيري و مقابله با سرقت با بيان اين‌که در ابتدا مهمترين کار اين است که سهم بخش‌هاي مختلف در موضوع سرقت مشخص شود گفت: اگر يک سارق بداند که نمي‌تواند به راحتي مال سرقت شده را بفروشد و اگر فروخت به راحتي قابل شناسايي و پيگيري است، انجام جرم براي او مشکل خواهد شد. اصغر جهانگير به قدر و سهم هر نهاد در رابطه با سرقت اشاره کرد و گفت: سه دسته در جامعه با موضوع سرقت در ارتباط هستند. کساني که خودشان مرتکب سرقت مي‌شوند، آن‌هايي که در خريد و فروش اموال مسروقه نقش دارند و مالباخته‌ها که ممکن است شخص يا يک سازمان دولتي و خصوصي باشد. جهانگير ادامه داد: قانون در پيشگيري از سرقت سهم قابل توجهي دارد، ولي اين‌طور نيست که تنها با قانون به معناي واقعي، سرقت کاهش پيدا مي‌کند ولي در عين حال قانون به عنوان نقش بازدارنده بايد متناسب با جرم باشد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت با اشاره به بخشي از سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار با خانواده شهداي هفتم تير در سال 94 مبني بر اينکه امروز کشور به شناخت دشمن نياز دارد، گفت اگر آن روز به صحبت حضرت آقا توجه مي‌شد و چهره بزک کرده دشمن اصلي و لبخندش عده‌اي را فريب نمي‌داد وضعيت ما در بسياري از جاها بهتر بود. عده‌اي با عوض کردن چهره دشمن دچار فريب شدند يا خيال کردند دشمن تغيير موضع داده است. حجت‌الاسلام محمدحسين موسي‌پور گفت امسال سعي شده است کم کاري‌هاي گذشته به خاطر محدوديت‌هاي کرونايي جبران شود. ما براي اين مراسم ستاد هفته حقوق بشر آمريکايي تشکيل داديم. براي هفته بازخواني حقوق بشر آمريکايي از آقاي جلال‌زاده رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس دعوت کرديم تا رياست اين ستاد را بر عهده گيرند از اين رو جلسات ستاد با مديريت ايشان و همکاري دوستان انجام مي‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار