| کد مطلب: ۱۰۳۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

جعل امضا

يکي ديگر از رؤساي سابق فدراسيون ژيمناستيک از جعل شدن امضايش در اين فدراسيون خبر داد و گفت که وزارت ورزش و سازمان بازرسي پيگير اين موضوع هستند. فدراسيون ژيمناستيک در حالي در دوران سرپرستي به سر مي‌برد که در يک هفته اخير با حاشيه‌اي جديد مواجه شده؛ حاشيه‌اي که البته پيرامون تعدادي از رؤساي قبلي اين فدراسيون شکل گرفته است. چند روز قبل بود که خبر جعل امضاي احمد محتشمي رئيس سابق فدراسيون ژيمناستيک منتشر شد. حالا خبر مي‌رسد اين اتفاق براي جعفر درويش‌زاده يکي ديگر از رؤساي سابق اين فدراسيون نيز رخ داده است؛ خبري که درويش‌زاده آن را تأييد مي‌کند. درويش‌زاده گفت: زماني که دوران تصدي احمد محتشمي در فدراسيون تمام شد، دکتر اشکان ارديبهشت مسئوليت کميته پزشکي را برعهده داشت. بعد از حضور من در فدراسيون، ارديبهشت چند وقت نيز با ما کار کرد، ولي به دليل شرايط کاري‌اش در کرج به آنجا رفت و ما فرد ديگري را انتخاب کرديم و به او حکم داديم؛ درست مثل حکمي که براي همه کميته‌ها صادر مي‌شود، نه اينکه قرارداد ببنديم.

بازگشت «معروف » به ايران

کاپيتان تيم واليبال پيکان گفت: تعداد ورزشکاراني که ايران را ترک کرده‌اند آنقدر زياد نيست که بخواهيم اين قضيه را مهم جلوه دهيم. سعيد پس از قهرماني تيمش در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا در مورد چند سال دوري از ايران اظهار داشت: نقل قول‌هايي که مطرح مي‌شود تا زماني که ثابت نشده سنديت ندارد و ساخته ذهن اشخاص است. من هيچ مشکلي براي ورود به ايران نداشتم و تنها به خاطر کرونا از ايران دور بودم سپس تصميم گرفتم که ديگر در تيم‌ملي بازي نکنم و براي آينده‌ام برنامه‌ريزي داشته باشم. اهميتي ندارد که چه کسي در اين مورد چه چيزي مي‌گويد من براي هميشه قسمتي از واليبال خواهم بود. معروف در مورد اينکه سال‌ها از رسانه‌ها دور بوده است اظهار داشت: آشتي و قهري در کار نبود و من تنها سعي کردم از فضاي رسانه‌ها دور باشم.

ضرب و جرح يک معلول ذهني

انتشار تصوير معلول مبتلا به سندروم داون که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، با واکنش‌هاي تندي در فضاي مجازي استان سمنان روبه‌رو شد موضوعي که مسئولان بالاخره آن را تاييد کردند. «يک معلول دچار سندروم داون در يکي از مراکز نگهداري معلولان در سمنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جايي که وي را به سرعت به بيمارستان کوثر سمنان منتقل کردند»، اين جمله‌اي بود که مردم استان سمنان را در روزهاي پاياني ارديبهشت ماه 1401 به شوک فرو برد. فضاي مجازي مملو از اظهار نظر درباره حمايت از حقوق معلولان به خصوص افراد سندروم داون شده و مردم خواستار بررسي مسائل آن شده‌اند. حتي ‌ کار به جايي رسيد که نمايندگان مجلس نيز به اين رويداد واکنش نشان داده و خواستار بررسي موضوع به صورت ويژه شدند.

انتقاد استاندار آذربايجان شرقي

استاندار آذربايجان شرقي در مورد اتفاقات ناخوشايند ورزشگاه يادگار امام در جريان بازي ناتمام تراکتور و پرسپوليس به اظهار نظر پرداخت. عابدين خرّم در خصوص حواشي بازي فوتبال بين دو تيم تراکتور و پرسپوليس گفت: اصل اتفاق به‌هيچ‌وجه خوشايند و قابل قبول نيست. وي اقدام تعداد معدودي تماشاگرنما را مذموم خواند و ضمن محکوم دانستن چنين اقداماتي افزود: در عين حال اقدام ناشايست کاپيتان و برخي بازيکنان تيم پرسپوليس محکوم است و اخلاق ورزشي و مقررات حرفه‌اي ايجاب مي‌کرد با خويشتنداري، از رفتار‌هاي تحريک‌آميز خودداري مي‌کردند. با ورود مسئولان امر براي پايان حواشي، ناظر و داور بازي موافق ادامه کار بودند، اما تيم مهمان حاضر به بازگشت به زمين نشد. عابدين خرّم صبغه فرهنگي هواداران پرشور و با شعور تراکتور را مهم‌ترين عامل در تصميم به برگزاري بازي ديروز با حضور تماشاگران دانسته و گفت: رويداد‌هاي ورزشي را فرصتي کم‌نظير براي نشاط و شادابي اجتماعي مي‌دانيم و حمايت از حضور ده‌ها هزار تماشاگر در جشنواره اخير اسبدواني عشاير نيز با همين نگاه بوده است.

ماجراي دودگرفتگي در حرم رضوي

ساعت 4 بامداد 31ارديبهشت‌ماه در يکي از اتاقک‌هاي زيرپله در راهروي ورودي بست شيخ بهايي، اتصالي يک دستگاه هيتر برقي، باعث دودگرفتگي شد. بامداد ديروز شنبه 31 ارديبهشت‌ماه بخشي از آستان مقدس حرم حضرت امام رضا(ع) دچار آتش سوزي شد. روابط عمومي آستان قدس رضوي در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: ساعت 4بامداد ديروز در يکي از اتاقک‌هاي زيرپله در راهروي ورودي بست شيخ بهايي، اتصالي يک دستگاه هيتر برقي، باعث ايجاد دودگرفتگي شد. براي اطمينان يک تيم از آتش‌نشاني حرم مطهر نيز در محل حاضر شد. اين حادثه هيچ خسارتي در برنداشت.

حمايت درخشاني از غفوري

سام درخشاني با انتشار عکسي از وريا غفوري در صفحه اينستاگرامش نوشت با حذف يک نفر نمي‌شود جلوي يک جريان را گرفت و اين‌گونه فقط به محبوب‌تر شدن آن شخص کمک مي‌کنيد. چند روز پيش، وريا غفوري، کاپيتان تيم استقلال، در مصاحبه‌اي به مشکلات معيشتي کشور اشاره کرد و از مسئولين خواست تا به آن‌ها رسيدگي کنند. سام درخشاني با انتشار يک استوري در صفحه اينستاگرامش چنين نوشت: «با حذف يک نفر نمي‌شود جلوي يک جريان را گرفت، اين‌گونه فقط به محبوب‌تر شدن آن شخص کمک مي‌کنيد. بيشتر از قبل دوستت دارم کاپيتان.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار