| کد مطلب: ۱۰۳۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پاسخ ویرانگر به کوچک‌ترین شرارت‌ صهیونیست‌ها

سخنگوي سپاه با بيان اينکه اگر قاسم سليماني نبود امروز داعش هم‌مرز ما بود، گفت: رزمندگان مدافع حرم براي حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و حمايت از مظلومان تلاش زيادي داشته‌اند. سردار رمضان شريف با بيان اينکه هر گاه تصميم اقتصادي خوبي گرفته مي‌شود بايد مورد حمايت همه قرار گيرد، گفت: در حوزه اقتصادي کسي قرار نيست از خارج کشور به ما کمک کند؛ روح جمعي و اراده جمعي ما بايد به گونه‌اي باشد که هر کسي اقدام مثبتي را شروع کرد از آن حمايت کنيم. سردار شريف گفت: صهيونيست‌ها به صورت رسمي در همه جا اعلام کردند که منافع جمهوري اسلامي را برنمي‌تابيم و هجمه مي‌کنند و در اين راستا ترور شخصيت‌ها و شناسايي مقرهاي ما را با جديت دنبال مي‌کنند و ما براي حفظ امنيت و منافع ملي خود نيز نمي‌توانيم تحمل کنيم که مقري نزديک سرزمين ما داشته باشند. وي ادامه داد: اگر شرارتي از صهيونيست‌ها در هر گوشه‌اي براي ما محرز شود پاسخ‌هاي قاطع و ويران‌گر قبلي تکرار مي‌شود و ما از منافع مردم هرگز کوتاه نخواهيم آمد.

وزير کشور گفت: جمله جمله کلمات امام خميني(ره)، حکمت است که به دل مي‌نشيند. در فضاي مجازي اين جملات و سخنان بايد نشر داده شود. انتشار ايده‌هاي حضرت امام(ره) بسيار بسيار مهم است. در دانشگاه‌ها و مدارس نمي‌دانم چه برنامه‌اي گذاشته‌اند اما مراسم که فقط نبايد به مراسم حرم خلاصه شود. بايد يک برنامه مشخصي در دانشگاه‌ها و مدارس وجود داشته باشد. احمد وحيدي افزود: اينکه ديگران درباره امام(ره) حرف بزنند بسيار مهم است، چرا که امام بايد از زبان ديگران شنيده شود. پوشش دادن اين مطلب از اقليت‌هاي ديني و مذهبي بسيار مهم است. از سويي از شخصيت‌هاي جديدي که تاکنون درباره امام صحبت نکرده‌اند بايد حرف گرفته شود. وزير کشور اظهار داشت: دشمن تلاش‌هاي بسيار کرد تا امام را محو کند، اما نتوانست.

دبيرکل حزب موتلفه گفــت: حزب موتلفه اسلامي براي برون رفت از مشکلات اقتصادي و ساماندهي درآمد - هزينه معيشتي مردم راهکارهاي اجرايي دارد، لکن با اعتماد به رئيس‌جمهور در صداقت و دلسوزي براي حل مشکلات مردم، از اقدامات دولت در جراحي اقتصادي و چاره سازي امور معيشتي حمايت مي‌کند. اسدا... بادامچيان تصريح کرد: به‌رغم کارشکني‌هايي که از طرف عوامل سودجو و عناصر داراي افکار و تفکرات باندي صورت مي‌گيرد و نيز با وجود جوسازي‌هاي رسانه‌اي معاندان و دشمنان، دولت در تامين کالاهاي سبد خانگي موفق است و تلاش دارد که فضاي سالم اقتصادي را حاکم سازد و در اين نيت خير کاملا مورد تاييد حزب موتلفه اسلامي است. وي ادامه داد: حمايت از اقشار کم درآمد و توزيع عادلانه يارانه‌ها امري ضروري است که توزيع يارانه بايد با توجه به نياز کالايي و با معيار پرداخت صحيح آن انجام شود که دولت محترم در اين زمينه تلاش خود را دارد. حل معضل ارز که سياست‌هاي غلط موجب اثرگذاري آن بر قيمت کالاهاي داخلي شده، بسيار ضروري است که البته در اين زمينه بايد همه جوانب رعايت شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار