| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

فوتــــبال داخلی

فارس: دراگان اسکوچيچ اعلام کرده 2 دستيار ايراني و خارجي به کادرفني تيم‌ملي فوتبال کشورمان اضافه خواهند شد. در حالي انتظار مي‌رفت اين دو دستيار در اردوي بعدي حضور داشته باشند، حميد استيلي مدير تيم‌ملي فوتبال اعلام کرد که آنها در اردوي خردادماه حضور نخواهند داشت و بعدا اضافه مي‌شوند. تيم‌ملي فوتبال کشورمان در خردادماه 2 بازي تدارکاتي در کانادا مقابل کانادا و اکوادور خواهد داشت.

تسنيم: گلزني ملي‌پوش فوتسال ايران، بنفيکا را در بازي فينال جام‌حذفي پرتغال برابر رقيب ديرينه قرار داد. تيم فوتسال بنفيکا در مرحله نيمه‌نهايي جام‌حذفي پرتغال، به مصاف تيم ماريتيمو رفت و به برتري دشوار 3 بر 2 دست يافت. حسين طيبي، کاپيتان تيم‌ملي کشورمان گل نخست بنفيکا را در دقيقه 8 به ثمر رساند. ياران طيبي با اين برد، خود را به فينال جام‌حذفي رساندند و روز شنبه، براي کسب عنوان قهرماني بازي‌ها مقابل اسپورتينگ صف‌آرايي مي‌کنند.

منابع نزديک به سايت فوتبال ايتاليا مدعي شدند که زلاتان ابراهيموويچ پيشنهاد سرمربي تيم‌ملي سوئد براي حضور در اردوي زردپوشان اسکانديناوي را رد کرده است. ابراهيموويچ 40 ساله در آستانه کسب اولين قهرماني‌اش با ميلان در سري A از سال 2011 است، اتفاقي که با اضافه‌شدن تنها يک امتياز ديگر به مجموع امتيازات روسونري و تساوي در خانه ساسولو رخ خواهد داد. پس از اين بازي که يکشنبه برگزار خواهد شد، کار ايبرا و هم‌تيمي‌هايش در اين فصل از فوتبال باشگاهي اروپا عملا به پايان مي‌رسد و تمرکز اهالي فوتبال به بازي‌هاي ملي معطوف خواهد شد. درواقع دو هفته پس از پايان سري A، مسابقات ليگ‌ملت‌هاي اروپا آغاز مي‌شود و به همين دليل هم يان.اندرسون، سرمربي تيم‌ملي سوئد از ايبرا دعوت به‌عمل آورده است تا در اين مسابقات حضور داشته باشد، اما ظاهرا او اين دعوت را رد کرده و دليل آن‌هم مصدوميت‌هايي بوده است که در اين فصل او را تحت فشار قرار داده و هنوز هم به‌طور کامل از آنها رهايي نيافته است. البته طبق اعلام منابع نزديک به ستاره سوئدي، اين تصميم زلاتان تاثيري روي آينده او با تيم‌ملي کشورش نخواهد داشت و ستاره روسونري در فرصت‌هاي بعدي بازهم براي اين تيم بازي خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار