| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

فرزند «حجازی» هستم پس نمی‌توانید مجبورم کنید

سرمربي استقلال گفت: ديدار با آلومينيوم با توجه به انرژي‌اي که بازي با سپاهان و فولاد از تيمش گرفته بود، دشوار شد.

ديدار با آلومينيوم

استقلال پنجشنبه شب در چارچوب هفته بيست‌وهشتم ليگ‌برتر مقابل آلومينيوم اراک به تساوي بدون گل رسيد. فرهاد مجيدي، پس از بازي اظهارکرد: بازي بسيار خوب به‌خصوص در دقايق پاياني بود. در 25، 30 دقيقه آخر فوق‌العاده بازي کرديم و از بازيکنان تيمم ممنونم. قهرماني را به هواداران استقلال تبريک مي‌گويم. اميدوارم اين قهرماني‌ها تداوم داشته باشد. مي‌دانستيم بازي با سپاهان و فولاد انرژي زيادي از تيم ما گرفته بود و در بازي‌دادن به برخي بازيکنان‌ مانند حرداني ترديد داشتيم. از او ممنونم که با مصدوميت يک نيمه براي ما بازي کرد. او افزود: اکثر بازيکنان در مرز آسيب‌ديدگي هستند و بايد در دو بازي آينده از آنها مراقبت کنيم و آن بازي‌ها را با پيروزي پشت‌سر بگذاريم. سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که چرا از ابتداي بازي به آلومينيوم فشار نياوردند، ادامه داد: شرايط بازي ايجاب مي‌کرد. تيم آلومينيوم با يک سيستم 1- 3- 6 بازي مي‌کرد و لايه‌هاي دفاعي زيادي داشتند. در نيمه دوم سعي کرديم سيستم تيم‌مان را عوض کنيم. تيم من هفته به هفته بهتر مي‌شود. وقتي يک تيمي پيشرفت مي‌کند قابل‌تقدير است و يعني به اهداف‌مان رسيديم. تيم آلومينيوم زحمت‌کش و دونده بود و در کل به هر 2 تيم تبريک مي‌گويم.

صدا و سيما

مجيدي در ادامه وقتي خبرنگار برنامه «فوتبال برتر» قصد سوال پرسيدن داشت، پاسخ او را نداد و بيان کرد: جواب سوال «فوتبال‌برتر» را نمي‌دهم. وقاحت در چه حد که تصوير کاپيتان من را محو مي‌کنيد، هيچ‌وقت جواب شما را نمي‌دهم. با چه رويي اين کار را مي‌کنيد. من دوست نداشتم خيلي حرف بزنم وگرنه خيلي حرف براي گفتن است و بگويم چه نهادهايي به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم. اگر دوست داشتيد، بياييد تا توضيح بدهم. آخر فصل خيلي مسائل را عنوان مي‌کنم. هيچ بايدي وجود ندارد. من فرزند «حجازي» هستم پس نمي‌توانيد مجبورم کنيد، بگوييد که بايد به اين برنامه بياييد.

ابتداي فصل

او درباره جدي‌گرفته‌نشدن استقلال در ابتداي فصل اظهارکرد: من قبلا گفتم که به خيلي‌ها اهميت نمي‌دهم. هفته اول 20، 30 خبرنگار بودند اما الان پنج‌ تا هم نمي‌شويد. من به بازيکنانم هم گفتم که تمام تمرکزم را براي هدفم گذاشتم. بازيکنان سهم عمده‌اي در اين موفقيت داشتند که از تک‌تک‌شان ممنونم. عامل موفقيت ما اين بود که به خيلي‌ها کار نداشتيم. با ناخودي‌ها کار ندارم و درباره خودي‌ها صحبت مي‌کنم. اصلا به آنها توجه نکردم و تمرکزم را روي کارم گذاشتم. از کادرم آقاي مصطفوي، پين، غلامپور و... تشکر مي‌کنم. سهم عمده موفقيت بازيکنان و مديريت باشگاه است.

سهم قهرماني

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که پس سهم او در قهرماني تيمش چيست؟ توضيح داد: من مربي جواني هستم و اول کارم است. من بايد بيشتر تلاش کنم تا مربي بهتري شوم.

تيم‌ملي اميد

مجيدي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا ملي‌پوشان اميدش را در اختيار مهدوي‌کيا قرار مي‌دهد؟ گفت: من با هماهنگي‌اي که با آقامهدي داشتم، بازيکنانم را باتوجه به نياز تيم‌ملي اميد، در اختيارشان قرار مي‌دهم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار