حتی یک تبلیغ هم برای پرسپولیس نگرفتیم
صادق درودگر، رئيس کميته بازاريابي فدراسيون مهمان تلفني ورزشومردم بود که صحبتهايي را با سعيد فتاحي انجام داد. وي با تبريک قهرماني استقلال، اظهارداشت: در تمامي ليگها باشگاهها خودشان صاحب استاديوم هستند و تبليغات دارند خوب بود که در ايران هم اين کار انجام ميشد. وي افزود: ما دورههايي را گذاشتيم و ابزار لازم را پيشبيني کرده بوديم اما به شرايط کرونا برخورديم. نمايندگان AFC کلاسهايي را براي مديران بازاريابي باشگاهها انجام دادند. درآمد تبليغات محيطي از سال 96 که 17 ميليارد تومان بود در سالهاي بعد افزايش يافت و به 85 ميليارد، 140 ميليارد و در مزايده کف قرارداد 180 ميليارد رسيد که امسال اين رقم افزايش داشت. درودگر خاطرنشان کرد: اين افزايش رقم تابع شرايط ليگ و تلاش باشگاه استقلال بود. در هياترئيسه سازمان ليگ ما بايد مدلي طراحي کنيد که باشگاهها وارد اين کار شوند و اعلام آمادگي کنند. با باشگاهها صحبت کرديم 5 درخواست ما رسيده است و در نظر داريم در جلسه پيشرو در خصوص ساماندهي تبليغات محيطي صحبت کنيم. رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال همچنين به پرداخت طلب پرسپوليس اشاره کرد و گفت: اين باشگاه در بدو قرارداد بدهيهايش تسويه شد، کارگزار استقلال تعهداتي داشت که فقط يک مورد را انجام داد. اين موضوع در مجراي قانوني در حال پيگيري است. وي در واکنش به اظهارات فتاحي که گفت شما با پرسپوليس شريک هستيد، تصريح کرد: اين اتفاق به سازمان ليگ ربطي ندارد، شرکت طرف قرارداد پرسپوليس مشخص و مجري تبليغات محيطي شرکت ديگري است. ما هيچ ارتباط کاري نداريم و يک تبليغ هم براي پرسپوليس نگرفتيم، هرچند باشگاهها بخواهند ميتوانيم به آنها کمک کنيم. درودگر ادامه داد: من نميدانم چرا آقاي فتاحي اصرار دارد مصاحبههاي ما را به استقلال ربط دهد؟ اين طور نيست؛ اگر مسئول حقوقي ما مصاحبه ميکند که استقلال بايد طلب خود را پرداخت کند وقتي هر چهار روز يکبار بازي انجام ميشود ممکن است مصاحبه قبل يا بعد از بازيهاي استقلال باشد.
ارسال نظر