| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد

آغاز اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

وزير آمــــوزش و پرورش گفت: ‌رتبه‌بندي معلمان از اول شهريور در فيش حقوقي فرهنگيان اعمال خواهد شد. يوسف نوري اظهار کرد: اولين اقدام دولت مبارزه جدي با ويروس کرونا بود که البته اين مهم را از دو جهت کاهش مرگ و مير و ساخت واکسن پيگيري کرديم و اين مهم برگه زرين تاريخ انقلاب بود. عدالت محوري يکي ديگر از اقدامات دولت بود دولت سيزدهم بود که برجسته‌ترين اين عدالت حضور در ميان مردم و سخن با توده‌هاي مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: رتبه بندي معلمان ديگر کار مهم دولت بود که 10 سال در بروکراسي اداري معطل مانده بود که اين مهم الان تصويب شده و قطعا در آينده‌اي بسيار نزديک شاهد اجراي آن خواهيم بود و از اول شهريورماه نيز در فيش حقوقي فرهنگيان اعمال خواهد شد. اعمال رتبه‌بندي معلمان شروع شده و در ماه‌هاي آينده نيز فرهنگيان کشور خبر‌هاي بسيار خوبي در حوزه بيمه و د‌يگر مسائل خواهند شنيد.

وزير ميراث‌ فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي بر استفاده از فرصت جام جهاني قطر براي ارتقاي همکاري‌هاي عميق در سه حوزه گردشگري، ميراث‌ فرهنگي و صنايع‌ دستي بين ايران و قطر تاکيد کرد. سيد عزت‌ا... ضرغامي، در ديدار با عبدالرحمن بن حمد بن جاسم آل ثاني وزير فرهنگ قطر رابطه ايران و قطر را داراي سابقه طولاني دانست و بر استفاده از فرصت جام جهاني قطر براي ارتقاي همکاري‌هاي عميق در سه حوزه گردشگري، ميراث‌فرهنگي و صنايع‌دستي بين دو کشور تاکيد کرد. راه‌اندازي کارگاه‌هاي صنايع‌دستي و در اختيار گذاشتن تابلوهاي تبليغاتي براي معرفي ظرفيت‌هاي ايران از جمله مواردي بود که از سوي وزير ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي در اين جلسه مطرح شد. ضرغامي همچنين ابراز خرسندي کرد که کميته جام جهاني تشکيل و اولين جلسه آن به‌زودي با حضور مسئولان دو طرف برگزار شود. وي همچنين رويداد جام‌جهاني را فرصتي مغتنم براي آشنايي دنيا با اسلام عنوان کرد.

وزير بهداشت، درمـــان و آموزش پزشکي از بومي‌گزيني دانشجويان دستياري تخصصي و تفويض اختيار جذب دانشجوي دستياري تخصصي به استان‌ها خبر داد و گفت: ظرفيت پذيرش دانشجو در مناطق محروم 20 درصد افزايش يافته است و از 8 هزار به 9600 دانشجو افزايش مي‌يابد. بهرام عين‌اللهي اظهار کرد: امسال گزينش و جذب دانشجوي دستياري تخصصي شرايط ويژه‌اي يافته و در پذيرش دستياري بومي‌گزيني مي‌شود تا متخصصان پس از آموزش و فارغ‌التحصيلي براي ارائه خدمت به محل خود بازگردند. عين‌اللهي از روساي دانشگاه‌ها خواست با کمک خيرين و سرمايه‌گذاران ساخت خوابگاه‌هاي دانشجويي و متأهلي را افزايش دهند و تاکيد کرد: نظام سلامت بايد در مساله افزايش جمعيت منسجم، کارآمد و مؤثر موثر عمل کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار