| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

پيشنهاد فوتبالي اميرعبداللهيان

اميرعبداللهيان ،وزير امور خارجه کشورمان در ديدار با وزير فرهنگ غنا با توجه به راهيابي تيم ملي فوتبال غنا به جام جهاني قطر ، با اشاره به وجود زيرساخت‌هاي مناسب و شرايط آب و هوايي جزيره کيش با قطر ، حضور تيم ملي فوتبال ‌ و گردشگران غنايي را در اين جزيره پيشنهاد کرد. محمد ابراهيم اول وزير فرهنگ جمهوري غنا نيز ضمن تشکر و قدرداني از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از کشور و مردم غنا در حوزه‌هاي کشاورزي، بهداشت و آموزشي، خواستار تقويت و گسترش همکاري‌ها در حوزه‌هاي ديگر، از جمله حمل و نقل دريايي و هوايي و ايجاد خط مستقيم پروازي ، براي توسعه صنعت توريسم، به ويژه توريسم درماني شد.

توقيف کشتي حامل گازوييل قاچاق

فرمانده مرزباني هرمزگان از کشف 550 هزار ليتر سوخت قاچاق در پي توقيف يک فروند کشتي در مرزهاي آبي غرب استان خبر داد. سردار حسين دهکي اظهار کرد: مرزبانان پايگاه‌ درياباني بندرلنگه طي عملياتي در حوزه استحفاظي، با همکاري اطلاعاتي مرزبانان بوشهر، موفق به شناسايي يک فروند کشتي حامل سوخت قاچاق که قصد جابجايي محموله سوخت قاچاق به طور کلان در شرق جزيره مارو را داشتند، شدند. وي با اشاره به اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و پاکسازي مناطق آلوده و جرم‌خيز و مبارزه بي‌امان با قاچاقچيان، در سراسر نوار مرزي استان گفت: مرزبانان پس از ورود به کشتي در بازرسي از شناور، توانستند 550 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل را کشف و در همين رابطه 7 قاچاقچي را دستگير کنند.

تعطيلي کلاس درس اخلاق

مدير اخلاق و تربيت حوزه‌هاي علميه گفت: درس اخلاق آيت‌ا... شب زنده‌دار تا آخر سال تحصيلي تعطيل شد. حجت‌الاسلام مجيد رهنما، مدير اخلاق و تربيت معاونت تهذيب حوزه‌هاي علميه اعلام کرد: با توجه به کسالت و ضعف جسماني آيت‌ا... شب‌زنده‌دار که خصوصاً در ماه مبارک رمضان برايشان پيش آمده و توصيه پزشکان مبني بر کم کردن برنامه‌هاي کاري و درسي ايشان، درس اخلاق آيت‌ا... شب زنده‌دار تا پايان سال تحصيلي تعطيل شده و پيگير هستيم که از سال آينده انشاءا... مجددا برگزار شود. او بيان کرد: اگر بهبودي ايشان حاصل گردد، سعي داريم که به صورت تک درس‌هاي ضبط شده يا برخط، سخنان ايشان را به سمع و نظر طلاب برسانيم.

طراحي اختصاصي براي طارمي

مهدي طارمي فوق ستاره ايراني باشگاه پورتو به طور رسمي وارد دومين سال قرارداد حرفه‌اي‌اش با برند مشهور آديداس شد. او سال گذشته در سفر به فرانسه اين قرارداد را نهايي کرد و بعد از يک سال، همکاري اين دو طرف با طراحي يک کفش اختصاصي براي مهدي طارمي تداوم يافته است. طارمي به تازگي کفش‌هايش را در اينستاگرام به نمايش گذاشته که اين بار مزين به پرچم ايران است و با حروف «MT» که مخفف اسم و فاميل او است همراهي شده است. طارمي حالا يکي از سفراي اين برند ورزشي در ايران و پرتغال است. اهميت اين مهاجم بوشهري در پورتو آن قدر بوده که اين برند مشهور مجاب شود براي طارمي طراحي اختصاصي داشته باشد.

درگيري نيروي دريايي با دزدان دريايي

تيم اسکورت نيروي دريايي ارتش بامداد ديروز پس از دريافت پيام کمک از سوي کشتيراني مبني بر حمله قايق‌هاي ناشناس در درياي سرخ سريعا وارد منطقه و با قايق‌هاي مهاجم درگير شد. فرمانده نيروي دريايي ارتش کشورمان درگيري تيم اسکورت نيروي دريايي ارتش با دزدان دريايي در مسير درياي سرخ خبرداد. امير دريادار شهرام ايراني با اعلام خبر فوق گفت: تيم اسکورت نيروي دريايي ارتش بامداد ديروز پس از دريافت پيام کمک از سوي کشتيراني مبني بر حمله قايق‌هاي ناشناس در درياي سرخ سريعا وارد منطقه و با قايق‌هاي مهاجم درگير شد. فرمانده نيروي دريايي ارتش بيان کرد: با ورود تيم اسکورت نيروي دريايي ارتش و تبادل آتش بين قايق‌هاي مهاجم و تيم اسکورت مهاجمان نسبت به ترک محل اقدام کردند. وي با اشاره به اينکه پس از ائتلاف جديد دريايي مشترک آمريکا با متحدين خود، شاهد افزايش دزدي دريايي در اين آبراه مهم و حياتي هستيم، اضافه کرد: کليه کارکنان شناور مذکور در سلامت کامل به سوي مقصد در حال حرکت هستند.

انتقاد از اعزام تيم ملي به کانادا

يک نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: در حالي که همه تيم‌هاي راه يافته به جام جهاني به دنبال بازي در آب و هواي مشابه قطر هستند، اعزام تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران به کانادا براي انجام يک بازي دوستانه از عجايب روزگار است. احمد اميرآبادي فراهاني گفت: همه تيم‌هايي که به جام جهاني راه پيدا کرده‌اند به دنبال اين هستند که در منطقه خاورميانه بازي تدارکاتي داشته باشند؛ چرا که آب و هواي مشابه قطر به آنها کمک مي‌کند، متأسفانه تيم ملي ايران قرار است براي انجام بازي تدارکاتي به کانادا اعزام شود و اين از عجايب روزگار است. نماينده قم در مجلس يازدهم گفت: از وزير ورزش و جوانان مي‌خواهم براي جلوگيري از هزينه‌کرد بيت‌المال در اين زمينه کمک کند تا ساير تيم‌ها نيز در ايران و به خصوص کيش بازي‌هاي تدارکاتي داشته باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار