| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

«پرسپولیس» به‌دنبال حفظ نایب قهرمانی!

آرمان‌ملي: هفته بيست‌وهشتم ليگ‌برتر که از روزگذشته آغاز شده، امروز در حالي به پايان مي‌رسد که در مهم‌ترين ديدار پرسپوليس و تراکتور به مصاف هم مي‌روند. استقلال هم پس از قطعي‌شدن قهرماني مقابل آلومينيوم اراک قرار مي‌گيرد.

تراکتور و پرسپوليس

تيم فوتبال تراکتور در هفته بيست‌وهفتم با تساوي برابر تيم ذوب‌آهن به روند شکست‌ناپذيري خود در سال جديد ادامه داد، اما طلسم نبردن در بازي‌هاي خارج از خانه همچنان به قوت خود باقي است. شاگردان «ساغلام» با کسب يک امتياز برابر تيم ذوب‌آهن 25 امتيازي شدند و فاصله خود را با تيم‌هاي ته جدولي حفظ کردند، اما هنوز روي کاغذ بقاي سرخپوشان تبريزي قطعي نشده است. آنها بايد 3 امتياز بازي با پرسپوليس را بگيرند تا خيالشان از ماندن در ليگ‌برتر فوتبال راحت شود. تيم فوتبال پرسپوليس هفته گذشته برابر تيم سپاهان شکست خورد و با اختلاف 9 امتيازي با تيم استقلال قهرماني را از دست داد. شاگردان گل‌محمدي به 3 امتياز بازي با تيم تراکتور نياز مبرم دارند تا حداقل رتبه دومي را در کورس رقابت با سپاهان از دست ندهند. سيدجلال حسيني، وحيد اميري، عيسي آل‌کثير و محمد شريفي به‌علت مصدوميت قادر به همراهي پرسپوليس در بازي برابر تراکتور نيستند. علاوه‌بر اين يحيي گل‌محمدي هم به‌علت محروميت نمي‌تواند تيمش را در اين بازي همراهي کند و از روي سکو‌ها نظاره‌گر بازي تيمش است. بازي رفت 2 تيم با نتيجه 2 بر يک به نفع تيم پرسپوليس به پايان رسيد.

سپاهان و شهرخودرو

محرم نويدکيا در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل شهرخودرو اظهارکرد: بازي‌هايي که به‌نظر راحت است براي من مهم‌تر خواهند بود. براي ما مهم است که بتوانيم خوب کار کنيم. شهرخودرو تيم قابل احترامي است. در پنج هفته گذشته فقط يک باخت داشت و با شرايطي که دارند نتايج خوبي گرفتند. فاصله تيم‌ها آنقدر کم است که ممکن است با يک مسابقه يک تيم سقوط کند و به همين دليل بازي بسيار مهمي است. تلاش مي‌کنيم که از شانسمان براي نايب‌قهرماني استفاده کنيم. روز سختي خواهد بود و بايد تمام تلاشمان را انجام دهيم تا سه امتياز بازي را بگيريم. سرمربي سپاهان در رابطه با شايعات جدايي اميد نورافکن بيان کرد: اين مسائل براي من مهم نيست. برايم تفاوتي ندارد که کدام بازيکن از تيم جدا مي‌شود. هميشه گفتم کساني بايد اينجا باشند که تيم را دوست داشته باشند. هرکسي سپاهان را دوست نداشت مي‌تواند برود. داود سيدعباسي، مربي شهرخودرو در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سپاهان اظهارکرد: سپاهان يکي از قطب‌هاي فوتبال کشورمان است و عجيب نيست اگر هر سال براي قهرمان بجنگند چون هوادار دارد و از ساختار خوبي برخوردار است. هيچکس به توانايي سپاهان شک ندارد و اين تيم مربي خوش‌فکري دارد. ما به اين موضوع اشراف داريم. برحسب وظيفه مقابل سپاهان بايد بازي کنيم. با اين حال با آمادگي کامل مقابل سپاهان بازي مي‌کنيم. او ادامه داد: مشکلات زيادي داريم اما بچه‌ها با تمام وجودشان تلاش مي‌کنند. بايد از آ‌نها تشکر کنم که خوب کار مي‌کنند اما اتفاقات داخل زمين برخلاف حرکت تيم ما بود.

پيکان و فولاد

مجتبي حسيني سرمربي تيم فوتبال پيکان در نشست خبري قبل بازي تيمش مقابل فولادخوزستان در هفته بيست‌وهشتم رقابت‌هاي ليگ‌برتر اظهارکرد: با يکي از باثبات‌ترين تيم‌هاي چند سال اخير بازي داريم. کادرفني و بازيکنان فولاد ثبات زيادي داشته‌اند که باعث شده تيمي يکدست شکل بگيرد. ما يک بازي سخت برابر اين تيم داريم و اميدوارم نتيجه خوبي به‌دست بياوريم. او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم که نهايت امتياز را از سه بازي باقي مانده به‌دست بياوريم. به اين نگاه مي‌کنيم که بازيکناني که کمتر به بازي رسيده‌اند، بازي دهيم تا براي فصل آينده هم نگاهي به بازيکنان داشته باشيم. جواد نکونام در مورد مسابقه با پيکان در هفته بيست‌وهشتم ليگ‌برتر اظهارداشت: با تيمي سازماندهي شده و با شکل دفاعي خوب بازي داريم که نفوذ و عبور از اين تيم سخت است، اما تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم که اين اتفاق را رقم بزنيم. مثل تمام بازي‌ها بايد با تمرکز بازي کنيم و اشتباه حداقلي داشته باشيم و حداکثر امتياز را بگيريم. وي افزود: ما فوتبال را حرفه‌اي بازي مي‌کنيم اما اگر اشتباه نکنم 2 روز قبل سايپا با شاهين شهرداري بوشهر در ورزشگاه دستگردي بازي کرده و قبل از آن هم سايپا در آن زمين تمرين کرده است. امروز هم مسابقه نساجي و هوادار در همين ورزشگاه برگزار مي‌شود و فردا هم ما با پيکان در همين ورزشگاه بازي داريم. نمي‌دانم اين ليگ حرفه‌اي است يا حرفه‌اي نيست و نبايد دم از فوتبال حرفه‌اي بزنيم. شرايطي که در فوتبال‌مان هست اسفناک است و هر روز هم بدتر مي‌شود و اين شرايط را براي فوتبال ما سخت‌تر مي‌کند. نکونام در مورد دليل غيبتش در نشست خبري اظهارداشت: تا وقتي‌که برنامه‌ريزي سازمان ليگ درست حسابي نباشد چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. ما به‌خاطر گردو غباري که بود از اهواز به تهران آمديم و در اينجا تمرين کرديم. تيم ما زمين تمرين نداشته است. به لطف يکي از دوستان يک زمين تمرين گرفتيم که براي بازي پيش‌رو آماده شود. هر جاي تهران که باشيم بخواهيم تمرين کنيم و بروم سازمان ليگ و برگردم 3- 4 ساعت برنامه‌هاي فوتبالي‌مان عقب مي‌افتد.

استقلال و آلومينيوم اراک

تيم فوتبال استقلال با برتري برابر تيم فولاد توانست 3 هفته مانده به پايان ليگ‌برتر فوتبال بعد از 10 سال قهرمان شود. شاگردان فرهاد مجيدي قصد دارند با برتري برابر تيم آلومينيوم اراک به روند شکست‌ناپذيري خود ادامه بدهند و رکورد تاريخي به ثبت برسانند. در آن طرف، تيم فوتبال آلومينيوم اراک هفته گذشته برابر تيم صنعت‌نفت آبادان به برتري دست يافت و با کسب 34 امتياز در رتبه نهم جدول رده‌بندي قرار گرفت. بازي رفت 2 تيم با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

برنامه ديدارهاي پنجشنبه 29 ارديبهشت

تراکتور پرسپوليس

سپاهان شهرخودرو

پيکان فولادخوزستان

گل‌گهرسيرجان نفت مسجدسليمان

صنعت‌نفت آبادان مس‌رفسنجان

استقلال آلومينيوم اراک

فجرشهيدسپاسي ذوب‌آهن

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار