| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف 23 کيلو شيشه

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با هلاکت 2 قاچاقچي در داراب، 23 کيلو شيشه و يک قبضه اسلحه جنگي کشف شد. سردار رهام‌بخش حبيبي بيان کرد: در راستاي مبارزه بي‌امان با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان داراب از ورود يک باند قاچاقچي مسلح در حوزه استحفاظي مطلع که با اشراف اطلاعاتي و تيم‌بندي عملياتي مسير تردد قاچاقچيان تحت کنترل قرار گرفت. وي افزود: حين تعقيب و گريز قاچاقچيان که عرصه را بر خود تنگ ديده بودند با اسلحه به سمت ماموران انتظامي تيراندازي کردند که با آتش پرحجم پليس مواجه شدند. فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه در اين درگيري مسلحانه 2 نفر از قاچاقچيان به هلاکت و يک نفر از آنان نيز با توجه به موقعيت جغرافيايي منطقه متواري شد، بيان کرد: در بازرسي از خودرو پژو 405 سوداگران مرگ 23 کيلو شيشه و يک قبضه اسلحه جنگي و مقاديري مهمات کشف شد. سردار حبيبي با اشاره به اينکه تلاش براي دستگيري متهم متواري با جديت ادامه دارد، تصريح کرد: در اين عمليات يکدستگاه خودرو سواري پژو 405 ديگر نيز با 3 سرنشين که اسکورت و پشتيباني محموله قاچاق بودند توقيف و آنان نيز دستگير شدند. اين مقام ارشد انتظامي عنوان داشت: استان فارس براي جولان قاچاقچيان محل ناامني است و برخورد با سوداگران مرگ به‌صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي است.

تصادف 2 کشته داد

تصادف در محور دشت ارژن به کازرون 2 کشته و 3 زخمي برجا گذاشت. روابط عمومي اورژانس فارس، گفت: در محور دشت ارژن به کازرون به‌دنبال تصادف يکدستگاه کاميون با خودرو سواري دنا 2 کشته و 3 نفر مصدوم شدند. حسن همتي در ادامه افزود: پس از اطلاع از اين حادثه 2 تيم امدادي اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از دريافت خدمات فوريت‌هاي پزشکي به بيمارستان‌هاي شهيد رجايي و شهيد چمران شيراز منتقل شدند. همتي همچنين گفت: متاسفانه در اين حادثه 2 نفر به‌دليل شدت حادثه و جراحات وارده قبل از رسيدن تيم‌هاي امدادي اورژانس جان خود را از دست دادند. وي افزود: وضعيت عمومي مصدومان مطلوب گزارش شده است.

كشف بيش از 26 هزار ليتر سوخت

فرمانده انتظامي شهرستان نقــده از كشف 26 هزارليتر سوخت قاچاق در اين شهرستان، خبر داد. سرهنگ کيومث پاکدل گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان نقده، حين کنترل خودروهاي عبوري در محور اشنويه- نقده به يکدستگاه تريلي به ظن حمل موادسوختي قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند. وي افزود: ماموران انتظامي پس از متوقف‌کردن خودرو، در بازرسي از آن 26 هزار ليتر نفت کوره قاچاق و خارج از چرخه قانوني توزيع را کشف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان نقده ادامه داد: در اين راستا يکدستگاه تريلي توقيف و يک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد. سرهنگ پاکدل با اشاره به دستگيري يک فرد متخلف و معرفي او به مراجع قضائي، بر عزم جدي پليس در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي تاکيد و از شهروندان خواست، به منظور جلوگيري از هدررفت سرمايه‌هاي ملي، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص فعاليت قاچاقچيان با تماس 110 در اختيار پليس قرار دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار