| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

2 سارق مسلح دستگير شدند

فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: 2 سارق مسلح در شهر اهواز توسط عوامل انتظامي شناسايي و دستگير شدند. سردار سيدمحمد صالحي بيان کرد: به‌دنبال وقوع يک فقره سرقت خشن توسط سارقان مسلح از خانمي در يکي از مناطق اهواز، با توجه به اينکه انتشار اين کليپ در فضاي‌مجازي باعث جريحه‌دارشدن احساسات و عواطف مردم خوزستان شده بود، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي با بيان اينکه مقاديري طلا و زيور آلات از مالباخته سرقت شده است، گفت: کارآگاهان پليس آگاهي با به‌کارگيري روش‌هاي نوين کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتي 2 نفر از سارقان را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي پس از 2 ساعت درگيري مسلحانه دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان يک قبضه سلاح و يکدستگاه خودروي سرقتي کشف شد، افزود: متهمان در تحقيقات پليس به چندين فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز به‌ويژه سرقت از خانمي که فيلم آن در فضاي مجازي منتشر شده اعتراف کردند. سردار صالحي ادامه داد: با تداوم اين روند و برخورد قاطع دستگاه قضائي با سارقان به‌‌ويژه سارقان خشن شاهد امنيت پايدار در سطح استان خوزستان باشيم.

دستگيري عاملان قطعي برق منازل

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري 2 سارق سيم برق که باعث قطعي برق برخي از منازل و معابر در شهرستان شهرضا را فراهم آورده بودند و اعتراف آنها به 96 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسين تُرکيان بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل شبکه برق هوايي شهرستان شهرضا که باعث قطعي برق برخي از منازل و معابر شده و نارضايتي شهروندان را در پي داشت، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: کارآگاهان با بررسي دقيق وهوشمندانه محل‌هاي وقوع سرقت و تطابق نحوه سرقت‌هاي رخ داده با افراد سابقه‌دار نهايتا ردپاي 2 نفر از اهالي شهرستان که در اين سرقت‌ها دست داشتند را به‌دست آوردند و با اخذ دستور از مرجع قضائي نسبت به دستگيري وي اقدام کردند. رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: سرانجام با تلاش کارآگاهان، هر 2 متهم حين تردد در يکي از محلات شهرستان شهرضا دستگير و خودروي آنها که در سرقت‌ها از آن استفاده مي‌کردند نيز توقيف شد. مقام انتظامي عنوان داشت: افراد مذکور پس از مواجه با مدارک و مستندات مستدل پليس لب به اعتراف بازکرده و به 96 فقره سرقت سيم و کابل برق در شهرستان شهرضا اقرار کردند که در اين خصوص پرونده تشکيل و اين افراد براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

توقيف محموله روغن خوراکي قاچاق

فرمانده انتظامي استان کردستان از کشف هزار و 173 کيلوگرم روغن خوراکي قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال توسط پليس بيجار خبر داد. سردار علي آزادي گفت: ماموران انتظامي شهرستان بيجار هنگام کنترل محورهاي عبوري به يک کاميونت مشکوک و خودرو را متوقف کردند. وي افزود: در بازرسي از اين خودرو هزار و 173کيلوگرم روغن خوراکي کشف که کارشناسان ارزش اين محموله قاچاق را 6 ميليارد ريال برآورد کردند. سردار آزادي با بيان اينکه در اين رابطه يک متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، تصريح کرد: تلاش پليس به منظور مبارزه با اخلالگران اقتصادي با تمام توان ادامه دارد و با سودجويان در اين زمينه برخورد قاطعانه خواهد شد که در اين راستا تعامل و همکاري دستگاه‌هاي مرتبط در خصوص مبارزه با قاچاق کالا مي‌تواند تاثير به‌سزايي در رونق اقتصادي کشور داشته باشد.

انبار کالاي قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: ماموران پليس امنيت عمومي استان موفق شدند انبار صفحات درب برقي قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال را در شيراز شناسايي و آن را پلمب کنند. سردار رهام‌بخش حبيبي بيان کرد: ماموران پليس امنيت عمومي استان با اقدامات فني و تخصصي از اخباري مبني بر نگهداري صفحات درب برقي قاچاق در يک انبار واقع در شيراز مطلع و موضوع را به‌صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. وي با بيان اينکه ماموران با هماهنگي مقام قضائي به‌همراه نمايندگان اداره تعزيرات و صمت به محل موردنظر اعزام شدند، تصريح کرد: در بازرسي از آن انبار، 393 دستگاه موتور و صفحه درب برقي و 10 تن تيغه مربوطه خارجي قاچاق و فاقد مجوز قانوني کشف شد. فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه ارزش اين محموله برابر نظر کارشناسان 20 ميليارد ريال برآورد شده است، عنوان داشت: در اين خصوص انبار پلمب و مالک براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار