| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

نمايشگاه کتاب

نمايشگاه کتاب 1400، 20 درصد تخفيف داشت ولي نمايشگاه امسال 10 درصد گران شده است؛ و اينکه کتاب‌ها به شدت گران شدند و کتابي که نمايشگاه کتاب سال قبل بود را با قيمت جديد به فروش مي‌رسانند. نمايشگاه کتاب بايد همان 20 درصد تخفيف را هم براي امسال مي‌گذاشت تا حداقل دانشجويان بتوانند کتاب‌هايي که لازم دارند خريداري کنند.

کشفي از تهران

تامين اجتماعي

سامانه نوبت دهي سازمان تامين اجتماعي اختلال دارد و نمي‌توانيم نوبت دهي براي کارهاي اداري را انجام دهيم از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

يک شهروند از تهران

يارانه

درمورد يارانه کارکنان بازنشسته لشکري بررسي و رسيدگي شود، برخي از قشر بازنشسته نظامي يارانه بگير بودند، ولي درحال حاضر در رابطه با يارانه جديد پيامکي نيامده است و به حسابشان واريز نشده است .

بازنشسته لشکري از تهران

ترافيک پرديس

فاز 2 پرديس که ورودي اصلي اين شهر محسوب مي‌شود به دليل نبود تابلوي راهنمايي و رانندگي و نبود دوربين در خيابان موجب شده تا رانندگان در کنار خيابان خودروهايشان را پارک مي‌کنند و فقط يک لاين براي عبور خودرو‌ها از اين خيابان باقي مي‌ماند، به همين دليل ترافيک زيادي در اين مسير ايجاد مي‌شود. از مسئولان راهنمايي و رانندگي درخواست رسيدگي به اين موضوع و بررسي اين خيابان را داريم.

يک شهروند از پرديس

ثبت نام يارانه

2سال است که ازدواج کرده‌ام ولي هنوز هيچ نتوانستم ثبت نام کنم و يارانه‌اي دريافت کنم از مسئولان تقاضا داريم که فکري به حال جاماندگان يارانه کنند تا هرچه سريع‌تر مشکل آنها حل گردد.

محمدي از تهران

تهران شهر بدون جاي پارک

حجم خودروها در شهر تهران و معابر به حدي است که براي پيدا کردن مکاني که بتوان براي چند دقيقه يا چند ساعت، يک خودرو را پارک نمود، بايد ساعت‌ها در خيابان‌هاي تهران و کوچه‌هاي آن رفت و آمد کرد. متاسفانه با وعده‌هاي شهردار قبل و فعلي براي ساخت پارکينگ‌هاي آماده، اين امر محقق نشده و پيدا کردن جاي پارک يا معضل جدي اتلاف وقت سوخت به‌همراه دارد يا به درگيري و پنچري خودرو مي‌انجامد. اميدوارم شهرداري براي اين معضل تهران چاره‌اي بينديشد.

صادقي- تهران

وضعيت نامناسب کوچه‌ها

در محله منيريه و اميريه، کوچه ها از نظر بهداشتي، در وضعيت بدي قرار دارند و ماموران شهرداري هر چند روز يکبار به نظافت و جاروي کوچه ها و معابر مي‌پردازند. البته منکر برخي از رفتگران زحمتکش محلات نيستيم، اما تعدادشان کم است.

يک شهروند در محله فروزش

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار