| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تشکر يامين‌پور از عادل

وحيد يامين‌پور در توييتر نوشت: ‏«هر کدوم از شما (جوانان نخبه) که از ايران ميره مثل خنجري است بر قلب من.» به سهم خودم از جناب فردوسي‌پور ممنونم به خاطر اين وطن‌دوستي نجيبانه در اين شرايط سخت.

احمدي‌نژاد ممنوع الخروج شد؟

باشگاه خبرنگاران جوان از واکنش مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد به شايعه ممنوع‌الخروجي رئيس دولت بهار خبر داد. برخي رسانه‌ها خبر دادند: با سفر محمود احمدي‌نژاد به امارات مخالفت شده است. به همين سبب وي که قرار بود ديروز در اجلاس جهاني «ماموريت براي صلح» در شهر دوبي امارات، سخنراني کند، مجبور به ارسال پيام تصويري براي اين اجلاس شد. در واکنش به اين خبرها، مشاور رسانه‌اي رئيس دولت‌هاي نهم و دهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: چنين اخباري صحت ندارد و کذب است. علي‌اکبر جوانفکر ادامه داد: متاسفانه شاهد هستيم که برخي‌ها آرزوهاي خود را در قالب خبر و شايعه در فضاي سياسي و رسانه‌اي منتشر مي‌کنند و از رهگذر آن به دنبال فريب افکار عمومي از حقايق هستند.

ازدواج پسر امين حيايي؟

ماجراي ازدواج دارا حيايي بحث داغ اين روزهاي اوست که در ادامه به جزئيات بيشتر اين موضوع مي‌پردازيم که نشان مي‌دهد جنجال براي هيچ بوده و خبرسازان با يک خبر جعلي پسر امين حيايي را به حاشيه برده‌اند! دارا حيايي تحصيلکرده رشته طراحي صنعتي است که از ابتدا کار خود را از مدلينگ و تبليغات شروع کرد. دارا حيايي متولد 11شهريور 1376 در تهران است و مونا بانکي‌پور مادر اصلي دارا حيايي است. دارا حيايي با نقش هاشم در سريال از سرنوشت در اوج شهرت است. او درباره بازيگري و نقشي که در اين سريال دارد توضيحات کاملي را داده اما در زندگي شخصي‌اش به چه فکر مي کند و نظرش درباره ازدواج چيست؟ اين ازدواج مربوط به سريال از سرنوشت بوده و دارا حيايي مجرد است .شايد کمتر کسي تا چندسال پيش فکر مي کرد امين حيايي همچين فرزندي داشته باشد چون بعد از طلاق حضانت دارا به مادرش سپرده شده بود.

درخواست عادل از علي دايي

علي دايي که چند سالي است از مستطيل سبز دوري کرده و ترجيح داده در موضوعات اجتماعي حضور پررنگ‌تري داشته باشد، هفته گذشته در دفترش ميزبان عادل فردوسي‌پور بود. اين ديدار و ملاقات بدون برنامه‌ريزي خاص و بدور از هياهوي رسانه‌اي اتفاق افتاد و دوستان نزديک هر دو طرف هم سعي کردند زياد روي اين ملاقات مانور ندهند. اما پيگيري‌ها مشخص کرد دايي و فردوسي‌پور چند ساعتي را در کنار هم سپري کردند و در خصوص مسائل ورزشي و اجتماعي کشور گپ زدند. در اين ملاقات فردوسي‌پور از دايي خواست برخلاف سال‌هاي گذشته که به پيشنهاداتش جواب منفي مي داد، اين بار به نيمکت يکي از تيم‌ها برگردد و تاکيد کرد حضور چهره‌اي مثل دايي مي‌تواند ليگ را جذاب‌تر کند. دايي هم ابراز اميدواري کرد اتفاقاتي رقم بخورد تا عادل فردوسي‌پور به خاطر درخواست اکثر مردم، بتواند بازي‌هاي تيم ملي در جام جهاني را گزارش کند.

کشف دو انبار برنج تقلبي

سازمان اطلاعات سپاه قم در اطلاعيه‌اي با اشاره به کشف 2 انبار برنج تقلبي آورده است: متخلفان در صدد بودند برنج پاکستاني را با کيسه برنج ايراني با چند برابر قيمت به مردم بفروشند. سازمان اطلاعات سپاه امام علي بن ابيطالب(ع) با دريافت گزارش مردمي مبني بر تقلبي بودن برج ايراني نسبت به کشف يک انبار برنج تقلبي در منطقه کوه سفيد قم و برخورد با افراد متخلف اقدام کرد که در اين انبار 5 تن و 900 کيلوگرم برنج کشف شد. همچنين در پيگيري گزارش ديگري، انبار برنج تقلبي در خيابان عمار ياسر قم کشف و در اين انبار نيز 94 کيسه برنج تقلبي ايراني جمع‌آوري شد. افراد متخلف اين دو انبار قصد داشتند که برنج‌هاي پاکستاني را به اسم و با کيسه برنج ايراني با چندين برابر قيمت به مردم بفروشند که سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم مانع از اقدام سودجويانه آن‌ها شدند. در اين اقدامات گشت سازمان تعزيرات حکومتي حضور داشته و در نهايت کالاهاي اساسي به اين سازمان تحويل داده شده است.

دليل حضور استاندار در مداحي

افشارچي استاندار زنجان در هيئت ثارالله زنجان به منظور شفاف‌سازي قيمت‌ها و همينطور تغيير ارائه يارانه آرد حضور يافت و از نزديک به سوالات اقشار مختلف مردم پاسخ داد. مهدي رسولي مداح معروف زنجاني در واکنش به گراني‌هاي اخير از استاندار زنجان دعوت به گفت‌وگو کرد. محسن افشارچي استاندار زنجان در هيئت ثارالله زنجان (مزار شهداي پايين زنجان) به منظور شفاف‌سازي قيمت‌ها و همينطور تغيير ارائه يارانه آرد حضور يافت و از نزديک به سوالات اقشار مختلف مردم پاسخ داد. در اين جلسه استاندار زنجان با ابراز خرسندي از جراحي اقتصادي توسط دولت سيزدهم گفت: وقتي در هر موضوعي دو قيمت وجود داشته باشد فسادزاست؛ متأسفانه دولت سابق در سال 97 تصميم گرفت ارز 4200 توماني را براي برخي اقلام در نظر بگيرد؛ البته بعدها دولتمردان سابق متوجه شدند که اقدامشان کارساز نبود و کاملاً اشتباه بود، ولي ديگر دير شده بود .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار