| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

داریوش مصطفوی:

حقیقت پشت ابرها پنهان نمی‌ماند

شهاب‌الدين عزيزي‌خادم از سوي کميته اخلاق با 2 سال محروميت مواجه شد که البته به اين مساله اعتراض کرد. داريوش مصطفوي در اين خصوص صحبت کرد.

در مورد حکم محکوميت 2 ساله شهاب‌الدين عزيزي‌خادم چه نظري داريد؟

يقين داشته باشيد حقيقت پشت ابرها پنهان نمي‌ماند. روند برکناري عزيزي‌خادم از رياست فدراسيون فوتبال ايران قانوني و منطقي نبوده و به‌طور حتم جرياناتي در پشت‌پرده قرار دارد که عموم مردم از آن بي‌اطلاع هستند. او با ارائه خدماتي مثبت برکنار شد و نظير چنين اتفاقي سال‌ها قبل براي من رخ داد. تيم‌ملي فوتبال ايران که در لبه پرتگاه سقوط آن هم در مرحله مقدماتي انتخابي جام‌جهاني ايستاده بود و اگر تصميم‌گيري‌هاي درستي را از سوي فرد اول فدراسيون نداشتيم سريع‌ترين، ارزان‌ترين و راحت‌ترين صعود به جام‌جهاني رقم نمي‌خورد. هيچ کارشناسي نمي‌توانست پيش‌بيني کند تيم‌ملي فوتبال ايران چند هفته مانده به پايان رقابت‌هاي انتخابي به جام‌جهاني صعود کند. کميته اخلاق رأي بر دو سال محروميت عزيزي‌خادم داده است. صدور اين رأي نااخلاقي بوده و زيرفشار صادر شده است. رأي آزادانه، عادلانه و منطقي نيست و تحت فشار به مرحله صدور رسيده است. هيات‌رئيسه فدراسيون فوتبال که عزيزي‌خادم را عزل کردند بايد در روز برکناري وي اسناد لازم را براي برکناري‌اش ارائه مي‌کردند. مدارکي که در هفته‌هاي اخير در مورد تخلف يکايک افراد برکنار شده از فدراسيون فوتبال رو شده و در رسانه‌ها منتشر مي‌شود.

«استيلي» گفته تيم‌ملي پس از جام‌جهاني با برزيل و آرژانتين بازي خواهد کرد!

سهم فوتبال ايران از اتفاقات خوب جهان بسيار بيشتر است ولي برگزاري بازي‌هاي تدارکاتي در مسير آماده‌سازي جام‌جهاني نيازمند برنامه‌ريزي از گذشته است. اينکه صبر کنيم تا صعودمان قطعي شود بعد در انتظار قرعه‌کشي بمانيم و سپس حريفان را انتخاب کنيم عملا سوزاندن وقت است. فدراسيون فوتبال کشورهاي مختلف دنيا آينده را پيش‌بيني مي‌کنند و براساس احتمال صعودشان به جام‌جهاني با حريفان مختلف وارد مذاکره مي‌شود. کانادا در برنامه‌هاي خود جاي خالي داشت و پيشنهاد ايران را پذيرفت. السالوادور چنين شرايطي را در اختيار نداشت و پاسخ منفي داد. روساي فدراسيون‌ها امنيت شغلي خود را با لغو بازي دوستانه با هر حريفي به‌خطر نمي‌اندازند و ما هم نمي‌توانيم چنين انتظاري داشته باشيم. تيم‌هاي بزرگي چون برزيل، آرژانتين، آلمان و فرانسه هم از مدت‌ها قبل برنامه خود را تدوين کرده‌اند و بايد به‌دنبال خلق بازي‌هاي تدارکاتي از حداقل فرصت باقيمانده باشيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار