| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

«سلطانی‌فر» هم حریف این استقلال نمی‌شد!

مديرعامل پيشين استقلال بر اين باور است که اگر «سلطاني‌فر» همچنان وزيرورزش بود، تفاوتي در سرنوشت قهرمان رح نمي‌دهد و استقلال بازهم جام را بالاي سر مي‌برد.

تحريم برنامه

علي فتح‌ا...‌زاده در مورد تحريم برنامه فوتبال برتر از سوي استقلالي‌ها و اختلافات داخلي گفت: با توجه به قهرماني تيم نيازي به اين کار نبود که باشگاه استقلال با کسي درگير شود. الان وقت لذت‌بردن هواداران است و بايد خوشحالي کرد. نبايد کام شيرين هوادار با اين مسائل تلخ شود. بايد به اين قهرماني که با رکورد بدون‌باخت ثبت شده افتخار کنيم. اين موفقيت حاصل تلاش مديريت، کادرفني و بازيکنان است به‌خصوص فرهاد مجيدي. مديرعامل پيشين استقلال تاکيدکرد: از پيشکسوتان استقلال هم اين انتظار را دارم که در چنين شرايطي پيگير اين مسائل نباشند. اگر هم احمدي مجري برنامه حرفي زده، نبايد دلگير شوند. شايد او هم تابع يکسري احساساتش صحبتي کرده باشد. بايد خيلي بزرگتر به مسائل فکر کنيم. نبايد بگذاريم چنين حواشي قهرماني استقلال را زيرسوال ببرد. يکي از دلايل مهم موفقيت امسال استقلال دوري از حاشيه‌ها بوده است. اين تيم امسال کارش را با آرامش انجام داد و الان بايد دست‌دردست هم بدهيم و بيشتر تلاش کنيم.

جبران‌کردن خاطرات بد مجيدي

فتح‌ا...‌زاده در خصوص اينکه مجيدي با اين قهرماني خاطرات بدش با استقلال که با جدايي‌هاي غيرمنتظره مصادف مي‌شد را جبران کرد، بيان داشت: همه اين اتفاقات براي مجيدي تجربه خوبي شده است. اگر مجيدي 2سال پيش پختگي امروزش را داشت 2 روز مانده به فينال حذفي با مديريت باشگاه وارد بحث نمي‌شد و اکنون مي‌توانست دومين جام را در تالار افتخاراتش داشته باشد. امسال مجيدي مشکلاتش را به‌خوبي تحمل کرد و به او بابت اين قهرماني تبريک مي‌گويم. او قهرماني کم‌نظيري را به‌دست آورد و اميدوارم در سال‌هاي بعد هم موفق شود.

وزير ورزش؟

وي در خصوص اينکه خيلي از استقلالي‌ها تغيير قهرمان ليگ را به تغيير وزيرورزش ارتباط مي‌دهند، اظهارداشت: به‌نظر من امسال خود باشگاه استقلال باعث شد تا قهرمان شوند و حتي اگر وزير قبلي (سلطاني‌فر) هم بود نمي‌توانست جلودار اين تيم قوي باشد. استقلال فعل خواستن را به‌خوبي صرف کرد. ضمن اينکه پرسپوليس هم دچار مشکلات دروني بود و اين موضوع باعث شد لطمه بخورند. فتح‌ا...‌زاده در مورد کُري‌هايي که بين پيشکسوتان و هواداران استقلال و پرسپوليس بابت قهرماني‌هاي سرخپوشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: يکسري مسائل در موفقيت باشگاه‌ها دخيل است. به‌هرحال انتخاب مديران استقلال بر عهده آقاي سلطاني‌فر بود و واقعا در دوره‌اي که وزير بود مديران ضعيفي را براي استقلال انتخاب کرد. فصل پيش پرسپوليس با تلاش بازيکنان و کادرفني‌اش به قهرماني رسيد. بازهم مي‌گويم وزرا نبايد در کارهاي ريز باشگاه‌ها دخالت و خود را وارد حاشيه کنند. مديرعامل پيشين استقلال يادآور شد: آقاي سعيدلو هم پرسپوليسي بود اما هيچ‌گاه دخالت نمي‌کرد. سلطاني‌فر هم دخالت نمي‌کرد اما به‌نظرم وقتي شائبه‌ها مطرح مي‌شد خوشش مي‌آمد که در موردش اين صحبت‌ها مي‌شود. افراد مسئول و بزرگ در همه‌چيز بايد دقت کنند. مثلا آقاي ‌آذري جهرمي (وزير پيشين ارتباطات) گفته: پرسپوليس 5 بر صفر از استقلال بابت قهرماني‌ها جلو بوده و حالا نتيجه 5 بر يک شده است. بله آقاي جهرمي! هرکسي را با عقل و درايتش مي‌شناسند. شما درست مي‌گوييد چون نگاه‌تان ليگ داخلي است اما استقلال به‌دنبال ستاره سومش در آسياست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار