| کد مطلب: ۱۰۳۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

ادعای بانکی احمدی‌نژاد
محمود احمدی‌نژاد در جمع فعالان جنوب کشور گفت: الان بانک‌ها در ایران چه می‌کنند؟ همه شما حساب بانکی دارید، در این حساب‌ها از هزار تومان تا هر چقدر پول دارید. بانک‌ها به اتکای این پول، وام می‌دهند. این وامی که می‌دهند، از پول شما برمی‌دارند و می‌دهند یا به اعتبار پول شما وام می‌دهند؟ یعنی یک پیامک برای شما می‌آید که ما از ۱۰۰ تومان پولی که در بانک سپرده کرده‌اید، ۶۰ تومانش را وام دادیم؟ یا اینکه ۱۰۰ تومان شما سرجایش هست و هر زمان که مراجعه کنید، پول شما را پس می‌دهد؟ بله می‌دهد. یعنی پول شما سرجایش است و شما می‌توانید هر زمان که خواستید آن را خرج کنید. این پولی که وام می‌دهد از کجا می‌آید؟ این را از جیب همه برداشته است و بعد به چه کسی وام می‌دهد؟ به یک عده‌ای که خود بانک تشخیص می‌دهد! از جیب همه به جیب یک عده منتقل می‌شود! من نمی‌خواهم این بحث را ادامه بدهم چون بحث مفصلی داریم.

کشف ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۶ هزار دستگاه لوازم خانگی خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کردند. سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی افزود: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان شدند. وی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها به صورت شبانه خودروهای شوتی به انبار منتقل و دپو گردیده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامع تجارت است.

دیدار سردار و خواننده پاپ
سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی کشورمان در آلمان با خواننده سرشناس پاپ ایرانی ملاقات کرد. سردار آزمون تا زمان زندگی و حضورش در کشور روسیه، ارتباط چندانی با ایرانی‌ها نداشت. تعداد ایرانی‌های ساکن در شهر‌هایی مانند کازان، روستوف یا سن‌پترزبورگ طبعا با آلمان قابل مقایسه نیست؛ بنابراین ملاقات ایرانی‌ها با سردار که در آنجا زندگی یا به هر بهانه‌ای به آلمان سفر می‌کنند عجیب نیست. از بازیگر بگیرید تا خواننده‌های پاپ و... به ورزشگاه می‌روند و بازی‌های لورکوزن را تماشا می‌کنند؛ عکسی هم به یادگار با آزمون می‌گیرند. این بار، اما رضا بهرام خواننده سرشناس پاپ در آلمان کنسرتی برگزار کرد که سردار آزمون هم در این کنسرت حاضر شد. سردار با انتشار یک استوری و تصویری از خودش با رضا بهرام نوشت: لذت بردیم؛ واقعا فوق‌العاده بودی...

پناهندگی دومین وزنه‌بردار زن
بعداز انتشار خبر پناهندگی یکتا جمالی به آلمان، حالا دومین شوک ظرف کمتر از یک هفته به ورزش بانوان وارد می‌شود. پريسا جهانفكريان اولین بانوی ‎وزنه‌بردار ایران که صاحب سهمیه المپیک شد با انتشار پستي از ترك ايران خبر داد. وي در پست خداحافظي‌اش درددل‌هايي را مطرح و در انتها تاكيد كرده كه اين حرف‌ها تمام وداع من است با ايران

مسدودسازی ۹ هزار حساب بانکی
با رصد و رهگیری‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، با همکاری بانک مرکزی و با دستور مقام قضائی، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند. با اجرای طرح برخورد با عوامل داد و ستد غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، ۹۲۱۹ فقره حساب بانکی با گردش بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد ریال از این عناصر در سطح کشور مسدود گردید. وزارت اطلاعات ضمن اعلام پایش دقیق و مستمر فعالیت‌های غیرقانونی ارزی و غیرمجاز رمز ارز، به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهد که علاوه بر رهگیری و برخورد با عاملین التهاب در بازار ارز، همزمان و همراه با اجرای کامل اقدام ملّی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اجازه سوءاستفاده از فضای معاملات غیرقانونی و قاچاق کالا‌های اساسی را نخواهد داد و از هیچ تلاشی برای حفظ آرامش و ثبات بازار‌های مرتبط با معیشت مردم دریغ نخواهد کرد.

پلمب یک انبار محتکر مواد غذایی
در پی گزارش دو خبر رسیده مبنی بر احتکار کالا و همچنین قاچاق کالا در روز جمعه؛ گشت مشترک تعزیرات قم با حضور روسای شعب گشت سیار خود و همچنین همراهی پلیس امنیت اقتصادی و اماکن نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت به نشانی‌های اعلام شده مراجعه کردند. پس از بازدید و بررسی، مقادیر قابل توجهی مواد غذایی به علت عدم اعلام موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها کشف و محل احتکار با توجه به افزایش اخیر اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی توسط سران قوا تا اطلاع ثانوی پلمب واجناس محل اختفای کالای قاچاق نیز توقیف و تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار