| کد مطلب: ۱۰۳۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

قاچاق 189 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشف 189کیلو و161 گرم تریاک با همکاری پلیس موادمخدر خبر داد. سرهنگ محمودبیدشکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان، با اقدام‌های اطلاعاتی از عبور محموله‌ای از موادمخدر از محورهای شهرستان بافت به مرکز کشور مطلع و بلافاصله، پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان را مطلع کردند. وی افزود: ماموران شهرستان بافت با همراهی شهرستان ارزوئیه به محورهای موردنظر اعزام و در نهایت در یکی از محورهای فرعی به یکدستگاه خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند. سرهنگ بیدشکی با اشاره به اینکه راننده خودرو به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کرد، بیان داشت: ماموران با اقدام به موقع خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 189 کیلو و 161گرم تریاک را کشف و متهم را دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بافت در پایان بیان داشت: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام توان و امکانات خود با قاچاق موادمخدر مبارزه می‌کند و قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام می‌گذارد تا جامعه‌ای به‌دور از هرگونه آسیب و معضلات سوءمصرف موادمخدر داشته باشیم.

کلاهبرداری 200 میلیاردی
فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری یک متهم و اعتراف وی به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی در شهرستان آق‌قلا خبر داد. سردار سعید دادگر اظهارداشت: به‌دنبال شکایت یکی از شهروندان در آق‌قلا مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: طی بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد، شاکی قصد فروش یک فقره زمین به ارزش 220 میلیارد ریال را داشته که متهم پس از جلب اعتماد فروشنده با وی توافق کرده مبلغ 20 میلیارد ریال پرداخت و مابقی را نیز پس از انتقال سند بپردازد. فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه فروشنده پس از دریافت این مبلغ، سند زمین را به‌نام خریدار انتقال و تحویل وی داده است، گفت: برابر اعلام شاکی، متهم پس از اخذ سند هیچ پولی پرداخت نکرده و به مکانی نامعلوم رفته است. سردار دادگر تصریح کرد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری 200 میلیارد ریالی از شاکی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان طلا
فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام باند 3 نفره سارقان و کشف طلاهای سرقتی به ارزش 22 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از منازل، از اسفندماه سال گذشته با شیوه و شگردهایی مشابه در مناطقی از شهرستان سیرجان، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با تلاش‌های ماموران پلیس آگاهی و پیگیری‌های بی‌وقفه و تخصصی، 3 متهم سابقه‌دار دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و با کسب نیابت قضائی و هماهنگی‌های لازم در یکی از استان‌های مرکزی کشور، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به شهرستان سیرجان منتقل شد. این مقام پلیس تصریح کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارك موجود، به 11 فقره سرقت طلا از منازل در شهرستان سیرجان به ارزش 22 میلیارد ریال اعتراف کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار