| کد مطلب: ۱۰۳۴۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

اعتراضات پراکنده در برخي شهرها

پنجشنبه گذشته تعداد معدودي از شهرهاي کشور شاهد برگزاري تجمعات پراکنده اعتراضي نسبت به اجراي قانون اصلاح نظام پرداخت يارانه‌ها بود. به عنوان نمونه در شهرستان دزفول؛ تعدادي از افراد در چهارراه شريعتي اين شهر تجمع کردند. تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود 300 نفر تخمين زده مي‌شد با دخالت عوامل انتظامي متفرق شدند؛ دادستان عمومي و انقلاب دزفول اعلام کرد که 15‌نفر از کساني که سعي داشتند تجمعات اين شهر را به آشوب بکشند بازداشت شدند. شهرستان ياسوج هم طي روز گذشته با تجمع حدود 30 نفره روبه‌رو شد؛ بر همين اساس تعداد 7 نفر از ليدرهاي اين تجمع که تلاش داشتند با سر دادن شعارهاي تند، اعتراضات را به سمت تخريب اموال عمومي ببرند، توسط عوامل انتظامي دستگير شدند.

توقيف 2 فروند شناور

رئيس کل دادگستري استان هرمزگان از توقيف 2‌فروند شناور حامل 25 هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌هاي جزيره کيش و دستگيري 6 قاچاقچي خبر داد.مجتبي قهرماني صبح ديروز در اين خصوص افزود: با هماهنگي دادستان عمومي و انقلاب کيش، مأموران درياباني پس از شناسايي 2 فروند شناور لنج حامل 25 هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌هاي خليج فارس، نسبت به توقيف آنها اقدام کردند. وي همچنين با اعلام دستگيري 6 نفر در اين رابطه، بيان کرد: قاچاقچيان قصد داشتند با ايجاد تغيير در ساختار اين شناورها و تعبيه مخزن اضافه در عرشه، محموله‌هاي سوخت را به يکي از کشورهاي حوزه خليج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشياري مأموران، شناورهاي مورد نظر، شناسايي و توقيف شدند. قهرماني اضافه کرد: سوخت هاي کشف شده طبق روال قانوني با دستور قضايي تحويل شرکت پخش و توزيع فرإورده هاي نفتي شده و به چرخه توزيع قانوني بر مي گردد.

کانديداي رياست مجلس نمي‌شوم

علي نيکزاد نايب رئيس مجلس در حاشيه نشست حزب نسل نو در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درمورد انتخابات رياست مجلس گفت: من براي رياست مجلس کانديدا نمي شوم و براي نايب رئيسي کانديدا مي شوم. وي در پاسخ به اين سوال که برخي مي‌گويند رئيس مجلس از خارج از مجلس انتخاب مي‌شود تصريح کرد: مجلس 286 نماينده دارد، هر نماينده‌اي راي مستقل دارد، اين چنين سوالات توهين به مجلس است. مجلس مستقل است. معتقديم که رئيس مجلس مجدد راي بالايي خواهد آورد. البته کانديدهاي ديگري هم براي رياست داريم.

درگيري نيروي دريايي ارتش

ناوگروه نيروي دريايي ارتش يک کشتي تجاري کشورمان را از حمله دزدان دريايي نجات داد. ناوگروه 80 نيروي دريايي ارتش بامداد ديروز با دريافت پيام مبني بر حمله دزدان دريايي ناشناس به کشتي تجاري ايراني در خليج عدن با دزدان دريايي درگير شد.با ورود تيم اسکورت نيروي دريايي ارتش به منطقه و تبادل آتش بين دوطرف دزدان دريايي متواري و کشتي تجاري ايراني با سلامت کامل در حال عزيمت به سوي مقصد است. با توجه به گسترش دزدي دريايي از سال 87 تاکنون ناوگروه هاي نيروي دريايي ارتش دائماً در منطقه خليج عدن، درياي سرخ، اقيانوس هند در حال گشت زني و اسکورت ناوگان تجاري ايران و کشورهاي ديگر بوده اند.

حمله خبرنگار پرتغالي به طارمي!

خبرنگار حامي باشگاه اسپورتنيگ دوباره به ستاره ايراني پورتو حمله کرد. «تيتو آرانتس فونتس» خبرنگار مجله باشگاه اسپورتينگ ليسبون است که ماه گذشته در يک مقاله جنجالي عليه مهدي طارمي مهاجم ايراني باشگاه رقيب يعني پورتو موضع گيري کرد و حرف هاي توهين آميزي عليه بازيکن ايراني زد که جنجال ساز شد. اين وکيل سرشناس پرتغالي و نويسنده ورزشي در چاپ جديد مجله اسپورتينگ در بخشي از مقاله اش مجددا به باشگاه پورتو و مهدي طارمي حمله کرد و قهرماني اين باشگاه را زير سوال برد. اين نويسنده يک داور را در قهرماني پورتو دخيل دانست و قهرماني اين تيم را با کمک «پدرخوانده» دانست.

ساعت نامناسب بازي ايران با کانادا

هواداران تيم ملي فوتبال ايران براي تماشاي اولين بازي تدارکاتي ملي‌پوشان بابد ساعت سه و نيم بامداد بيدار باشند! اختلاف ساعت زياد دو کشور ايران و کانادا ، شرايط سختي را براي دوستداران تيم ملي در داخل کشور ايجاد کرد. تيم ملي فوتبال ايران روز 15 خرداد در اولين ديدار دوستانه خود در راستاي آماده‌سازي براي شرکت در جام جهاني 2022 قطر، به مصاف کانادا خواهد رفت. فدراسيون فوتبال کانادا اعلام کرد که مجموعه ورزشي BC PLACE در شهر ونکوور واقع در استان بريتيش کلمبيا، ميزبان اين بازي تدارکاتي خواهد بود. تقابل ايران و کانادا از ساعت 16 به وقت محلي، 3:30‌بامداد به وقت ايران روز 15 خرداد آغاز مي‌شود و بليت‌هاي مسابقه از 24 ارديبهشت به فروش مي‌رسد. کانادا در پنجره ديدارهاي ملي فيفا در ماه ژوئن 2022، روزهاي 19 و 23 خرداد در ليگ ملت‌هاي کونکاکاف، به ترتيب مقابل تيم‌هاي ملي کوراسائو و هندوراس صف‌آرايي مي‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار