| کد مطلب: ۱۰۳۴۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری:

تساوی به‌درد سپاهان و پرسپولیس نمی‌خورد!

در هفته بيست‌وهفتم ليگ‌برتر تيم‌هاي اول تا چهارم جدول رده‌بندي مقابل هم قرار مي‌گيرند. محمد نوري پيشکسوت استقلال در اين خصوص صحبت کرد.

4 تيم نخست جدول در اين هفته مقابل هم قرار مي‌گيرند!

2 بازي بسيار مهم ميان استقلال با فولادخوزستان و پرسپوليس با سپاهان برگزار مي‌شود و نتايج اين بازي‌ها مي‌تواند قهرمان اين فصل را تا حدود زيادي تعيين کند. جواد نکونام در اين فصل نشان داد سرمربي آينده‌داري است و تقابل او با فرهاد مجيدي که عملکرد وي نيز قابل قبول بوده تماشايي است. به‌نظرم تيمي که بتواند جنگ ميانه ميدان را به نفع خود کند بخت زيادي براي برنده‌شدن دارد. در چنين بازي‌هايي تيمي که فرصت‌طلب باشد و رقيب خود را غافلگير کند بخت بيشتري براي کسب سه امتياز دارد.

اين هفته تکليف قهرمان مشخص مي‌شود؟

برتري مقابل فولاد به معناي قهرماني زودهنگام استقلال است و حتي برتري پرسپوليس مقابل سپاهان هم مانعي در اين زمينه نخواهد بود چون 6 امتياز اختلاف را نمي‌توان در سه هفته جبران کرد. تساوي در جدال با فولاد نتيجه بدي نيست ولي استقلال نبايد با نگرش کسب يک امتياز وارد زمين شود چون اينگونه بازي در اغلب موارد با شکست همراه بوده است. تيمي که توانسته رکورد بيش‌ترين شکست‌ناپذيري را در تاريخ فوتبال باشگاهي ايران ثبت کند چهار فينال تا ثبت رکورد بدون‌شکست ماندن در يک فصل را دارد و به همين خاطر در تقابل با تيم جواد نکونام بايد بهترين بازي ممکن را انجام داد تا گام بلندي به سوي قهرماني و حفظ رکورد برداشته شود.

در مورد تقابل پرسپوليس با سپاهان چه نظري داريد؟

هرکدام از اين تيم‌ها از خط‌حمله آماده‌اي بهره مي‌برند اما خط دفاعي آنها آسيب‌پذير ظاهر شده و اين موضوع مي‌تواند پاشنه آشيل آنها براي کسب سه امتياز باشد. پرسپوليس نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند و احتياج مبرمي به کسب برتري دارد تا از کورس جا نماند. سپاهان تيم خوب و پرمهره‌اي است. محرم نويدکيا که از مربيان اخلاق‌مدار و خوشنام فوتبال ايران است تجربه کافي براي سرمربيگري نداشت و به همين تيمش بختي براي قهرماني ندارد ولي هنوز به کسب نايب قهرماني اميدوار است و شرط آن شکست تيم دوم جدول است. تساوي به‌درد هيچ‌يک از 2 تيم نمي‌خورد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار