| کد مطلب: ۱۰۳۴۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

ترافيک جاده چالوس

هر روز به دليل شغلم در جاده چالوس تردد مي‌کنم. متاسفانه از ساعت يک بعدازظهر تا يک نيمه شب از اطراف سد کرج تا رستوران ارکيده ترافيک سنگيني ايجاد مي‌شود که تا دو ساعت هم مردم درگير آن هستند. چرا هيچ کاري براي رفع اين معضل انجام نمي‌دهند؟ از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

محبي از تهران

بهسازي جاده‌ها

از مسئولان تقاضا داريم که مشکل خرابي و چاله‌هاي وحشتناک آسفالت در شهرها و خصوصا جاده‌اي کشور که باعث تصادفات زيادي شده است را پيگيري کنيد. در حال حاضر اتوبان تهران- کرج و جاده امامزاده هاشم به سمت فومن واقعا از لحاظ آسفالت افتضاح است و نياز به بهسازي دارد.

يک شهروند از رشت

اراذل و اوباش

هرازچندگاهي شاهد زورگيري اراذل و اوباش از اقشار مختلف مردم چه زن و چه مرد با استفاده از سلاح گرم و با بدترين شيوه هستيم. هرچند با زحمات پليس اکثر اين افراد بازداشت مي‌شوند ولي از حکمي که براي آنان از سوي قوه قضائيه صادر مي‌شود سخني به ميان نمي‌آيد. قوه قضائيه بايد در اين موارد به شدت برخورد کند، چراکه امنيت جامعه از حقوق اوليه انسان محسوب مي‌شود. از مسئولان تقاضا داريم که مجازاتي براي اين اشخاص صورت گيرد که ديگر فکر اين کار به سرشان نزند.

يک شهروند از تهران

طرح ترافيک

در شرايطي که اکثر ادارات تهران تا ساعت 2و نيم باز هستند، چرا طرح ترافيک و طرح زوج و فرد بايد اينقدر ساعت طولاني آزاد شود. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند تا بلکه ساعت طرح ترافيک و زوج و فرد کمتر شود و مشکلات مردم حل شود.

يک شهروند از تهران

اتوبوس هفت تير به ميدان صنعت

در ميدان هفـــت تير اتوبوس‌هاي به مقصد ميدان صنعت بعداز ظهرها بسيار کم است. ساعــت 4 که کارمندها مي‌خواهند به منزل بروند بايـــد بـيش از يک ساعت معطل شوند تا اتوبوس بياييد. با اين کرايه تاکسي‌ها هم کسي نمي‌تواند سوار تاکسي شود. مسئولان فکري به حال اين خط کنند.

شبيري از تهران

خيابان نوش آبادي

از کلانتري منطقه 11 تقاضا داريم واحد گشت را به خيابان کمالي و نوش آبادي بفرستند زيرا دزدي و کيپ قاپي زياد شده است. ساکنين آرامش ندارند و نمي‌توانند راحت تردد کنند.

کلانتري از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار