| کد مطلب: ۱۰۳۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد آشوبی:

بازی‌های سنگینی در انتظار سرخابی‌ها خواهد بود

تيم‌هاي سرخابي پايخت در هفته بيست‌وهفتم ليگ‌برتر ديدراهاي سختي دارند. فرزاد آشوبي در خصوص وضعيت شاگردان گل‌محمدي و مجيدي صحبت کرد. وي اعتقاد دارد بازي‌هاي سنگيني در انتظار سرخابي‌ها خواهد بود و نتايجي که کسب خواهد شد، مي‌تواند در تعيين قهرمان اين فصل تاثير به‌سزايي داشته باشد.

درباره ديدارهاي سرخابي‌ها در هفته 27 چه نظري داريد؟

بازي‌هاي سنگيني در انتظار سرخابي‌ها خواهد بود و نتايجي که کسب خواهد شد، مي‌تواند در تعيين قهرمان اين فصل تاثير به‌سزايي داشته باشد. 4 تيم اول جدول باهم ديدار دارند و اصلا نتايج چنين بازي‌هايي قابل پيش‌بيني نيست؛ چون ظرفيت‌هاي اين تيم‌ها با يکديگر تفاوت آنچناني ندارد و فرمول‌هايي را مورد استفاده قرار داده‌اند که باعث شده در بالاي جدول قرار بگيرند. هر 4 تيم مستعد کسب پيروزي هستند و از قابليت‌هاي بسيار خوبي بهره مي‌برند که به افزايش کيفي سطح مسابقه کمک زيادي خواهد کرد.

سپاهان و پرسپوليس به مصاف هم خواهند رفت!

مصاف پرسپوليس و سپاهان بسيار جذاب خواهد بود. تا حالا هر 2 تيم پرنوسان ظاهر شدند. پرسپوليس با وجود آنکه در پنج فصل اخير قهرماني را کسب کرده ولي امتيازات زيادي را از دست داد و فاصله‌اش با صدرجدول در فاصله چهار هفته مانده به پايان مسابقات 6 امتياز است. خيلي‌خيلي سخت خواهد بود که جام قهرماني را متعلق به پرسپوليس دانست فقط اتفاقات عجيب اين تيم را به قهرماني مي‌رساند. سپاهان که ديگر شانسي براي قهرماني ندارد به‌دنبال کسب نتيجه خوبي خواهد بود و دوست ندارد در بازي برگشت نيز، همانند دوررفت بازنده باشد. بنابراين با تمام توان براي کسب سه امتياز بازي خواهد کرد.

استقلال با فولاد ديدار مي‌کند!

انسجام و هارموني فولاد در اين هفته‌ها محسوس است و حريفي نخواهد بود که در خانه به صدرنشين ليگ‌برتر باج دهد. تيم جواد نکونام در ليگ‌قهرمانان آسيا موفق بود و به‌عنوان صدرنشين راهي مرحله حذفي اين تورنمنت معتبر شد. استقلال شرايط خوبي دارد و از اين بُعد که خيلي سخت گل مي‌خورد و در مقابل فرصت‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد مي‌کند، تيم آماده‌اي است. خط‌حمله اين تيم مدافعان حريف را به اشتباه مي‌اندازد آنها از قابليت‌هاي خوبي بهره مي‌برند. البته فولاد در مرحله گروهي ليگ‌قهرمانان آسيا عنوان بهترين خط‌دفاعي را به‌دست آورد و اين موضوع باعث خواهد شد تا حريف قدري براي استقلال باشد. انسجام اين تيم برابر استقلالي که 26 بازي را بدون شکست پشت‌سر گذاشته نبردي تماشايي را رقم مي‌زند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار