| کد مطلب: ۱۰۳۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پایان ماجرای «نساجی» و «ساکت»

آرمان ملي: باشگاه نساجي که پيش از اين با ساکت الهامي به قهرماني جام حذفي رسيده بود اين مربي را برکنار کرد تا اتفاقات عجيب ليگ همچنان ادامه داشته باشد.

برکناري

باشگاه نساجي از برکناري ساکت الهامي از سمت سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد. روابط عمومي باشگاه نساجي مازندران ضمن اعلام اين خبر در کانال اطلاع‌رساني خود آورده است: «به اطلاع هواداران فهيم نساجي مي‌رساند هيات‌مديره باشگاه ضمن احترام به بيش از يک سال همکاري نزديک با آقاي ساکت الهامي به مرحله قطع همکاري با ايشان رسيده است. در اين مدت باشگاه تلاش کرد نهايت همکاري با آقاي الهامي را به‌عمل آورده و تا حد امکان به وظيفه خود در قبال وي جامه عمل ببخشد، اما بنا به دلايلي که باشگاه ترجيح مي‌دهد از ذکر جزئيات آنها خودداري کند، زمان جدايي از ايشان فرا رسيده است. در اين باره تا اين حد بسنده مي‌کنيم که ايشان پس از ديدار مقابل مس و شکست در اين مسابقه در رختکن اقدام به رفتاري نموده‌اند که هرگز در تاريخ باشگاه سابقه نداشته است. بنابراين ضمن تشکر از آقاي الهامي، خداحافظي چندباره ايشان با بازيکنان و خودداري از برگزاري و برنامه‌ريزي جلسه تمريني را به‌همنزله استعفاي وي قلمداد کرده و با ايشان قطع همکاري مي‌شود.»

دليل

سرمربي برکنارشده نساجي مازندران از مديران باشگاه خواست اتفاقاتي را که در رختکن بعد از بازي با مس رفسنجان رخ داد شفاف بگويند. الهامي در صفحه شخصي‌اش با انتشار پستي ضمن خداحافظي با هواداران نساجي از مديران باشگاه نوشت: «همه آن چيزي را که در رختکن رخ داد کامل و شفاف بيان کنيد و اگر اين کار را نکنيد، خودم اين کار را خواهم کرد تا همه بدانند چيزي بيشتر از موفقيت نساجي نمي‌خواستم» نساجي در هفته بيست‌وششم ليگ برتر با نتيجه 2 بر صفر مغلوب مس رفسنجان شد.

تصميم درست

مديرعامل باشگاه فوتبال نساجي گفت: خط قرمز اين باشگاه مسائل اخلاقي و حفظ حرمت‌هاست، به همين دليل بهترين تصميم را براي قطع همکاري با الهامي گرفتيم. ايزد سيف‌ا... ‌پور در خصوص قطع همکاري باشگاه نساجي با ساکت الهامي اظهارداشت: مسائل اخلاقي و نظم و انضباط خط قرمز باشگاه نساجي است و بايد حرمت‌ها حفظ شود. ساکت الهامي در بيش از يکسالي که در نساجي بود زحمات زيادي کشيد و عملکرد خوبي داشت و تيم‌مان را قهرمان جام حذفي کرد. هواداران نساجي مطمئن باشند که اعضاي هيات‌مديره و مالک باشگاه بهترين تصميم را گرفتند تا موفقيت‌هاي نساجي تداوم پيدا کند. مديرعامل باشگاه نساجي در واکنش به اين موضوع که گفته مي‌شود با گزينه‌ جانشيني الهامي صحبت کرده‌اند، ادامه داد: فعلا هيچ تصميمي براي برکناري سرمربي تيم نداشتيم و به همين دليل هيچ مذاکره‌اي با سرمربي و شخص خاصي نداشتيم.

جانشين

با اعلام باشگاه نساجي و طي حکمي از سوي ايزد سيف‌ا... پور، مديرعامل باشگاه نساجي، اسماعيل اسماعيلي به‌عنوان سرمربي تيم نساجي مازندران تا پايان فصل جاري منصوب و در تمرين ديروز(چهارشنبه) در جمع بازيکنان، معارفه شد. اسماعيلي به عنوان سرپرست در تيم فوتبال نساجي مشغول بود و حالا قرار است در چهار هفته باقيمانده جاي ساکت الهامي را روي نيمکت نساج‌ها بگيرد. اين مربي سابقه فعاليت در تيم‌هاي ليگ دسته دوم را داشته و در کادر ساکت الهامي نيز حضور داشته است. پيش از اين قرار بود مسعود شجاعي اين پست را تصاحب کند اما بازيکن کهنه‌کار نساجي قبول نکرد تا سرمربي موقت اين تيم شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار