| کد مطلب: ۱۰۳۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

امیدوارم «استقلال» با رکوردی تاریخی قهرمان شود!

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواري کرد اين تيم با دستيابي به يک رکورد تاريخي در فوتبال ايران عنوان قهرماني ليگ‌برتر را از آن خود کند.

برتري مقابل شهرخودرو

بهتاش فريبا درباره برتري يک بر صفر تيم فوتبال استقلال مقابل شهرخودروي در هفته بيست‌وششم اظهارداشت: قبل از هر چيزي اين پيروزي را تبريک مي‌گويم. ورزشگاه آزادي پس از مدت‌ها پُراز تماشاگر شد و اميدوارم روزي برسد که 70، 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شوند و ما را ياد گذشته‌ها بيندازند. حضور هواداران در بازي استقلال شکوهمند بود. در مورد بازي هم بايد بگويم پيش‌بيني يک ديدار سخت را کرده بودم. حيف است تيمي مثل شهرخودرو با اين مدل بازي سقوط کند. آنها بسيار منظم، مرتب و با تمرکزبالا بازي مي‌کردند و حتي براي دقايقي روي دروازه استقلال فشار آوردند. «استقلال برد مهمي را به‌دست آورد.»، وي با بيان اين جمله تصريح کرد: در نيمه نخست، استرس کمي در بين بازيکنان وجود داشت، ولي در ادامه بازيکنان تلاش مضاعفي کردند و روي دروازه شهرخودرو فشار آوردند. بزرگ‌ترين حسن بازي اين بود که بازيکنان دست از فشارآوردن به حريف بر نمي‌داشتند و زماني‌که فشار روي دروازه مستمر باشد، تمرکز حريف به‌هم مي‌ريزد و مي‌توانيد به گل برسيد. تعويض‌هاي کادرفني در اين بازي جواب داد و در صحنه گل، «ژستد» پاس گل داد که ابتدا اميرحسين حسين‌زاده ضربه‌اش به تير خورد و در ادامه آرمان رمضاني توپ را وارد دروازه کرد. حيف است که رمضاني کم بازي مي‌کند. او سال گذشته هم در دقايق آخر بازي با صنعت‌نفت آبادان گلي سه امتيازي زد و هر زمان در ترکيب به ميدان رفته، تاثيرگذار عمل کرده است. اين گل از نظر روحي و رواني براي استقلال لازم بود.

ديدار با فولاد

فريبا با اشاره به بازي هفته آينده استقلال برابر فولادخوزستان تاکيدکرد: بازي بسيار سختي است. تيم‌هاي جواد نکونام دونده و پرس‌کننده هستند و روي بستن زوايا هنر دارند. فولادي‌ها ضدحملات وحشتناکي دارند و با استفاده از ويژگي‌هاي شيمبا در خط‌حمله موقعيت‌سازي مي‌کنند. «کوليبالي» هم در خط‌دفاعي فولاد روي ضربات سر تبحر دارد. نکته بعدي درباره فولاد، استفاده آنها از ضربات ايستگاهي است و بايد حواس‌مان را جمع کنيم که ضربه ايستگاهي ندهيم. جنگ بازي استقلال و فولاد در وسط زمين است و اميدوارم استقلال برنده اين جنگ باشد. در بازي با شهرخودرو، با حضور زبيرنيک‌نفس به‌جاي روزبه چشمي استقلال مالکيت زمين را در اختيار گرفت و برنده شد.

فداکاري

وي درباره عملکرد خوب استقلال با هدايت فرهاد مجيدي گفت: وقتي مربي جوان مي‌آوريد يعني به‌روز است و جسارت بيشتري دارد. مجيدي خودش جوان است و به بازيکنان جوان بها مي‌دهد. مجيدي در نشست بعد از بازي با پديده گفت که بزرگ‌ترهاي تيم به او کمک کرده‌اند. اين ارتباط در تيم خيلي مهم است و زماني‌که خودمان بازي مي‌کرديم راهنمايي‌هاي بزرگ‌تر‌ها مهم بود. وقتي ارتباط‌ها خوب باشد تيم يکدستي تشکيل مي‌شود و فرهاد (مجيدي) توانسته است اين موضوع را به تيم القا کند و همانطوري که مي‌بينيم بازيکنان در زمين براي يکديگر جان مي‌دهند. در پايان اميدوارم «استقلال» با رکوردي تاريخي قهرمان شود!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار