| کد مطلب: ۱۰۳۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تجمع مالباختگان پروژه رضوان

مالباختگان پروژه کلاهبرداري رضوان پيش از ظهر ديروز در بلوار شهيد عابدي روبه‌روي دادگستري استان قم تجمع کردند. علت اين تجمع به گفته مالباختگان، تاکيد بر رسيدگي فوري و ورود رئيس قوه قضائيه به اين پرونده است. خبرگزاري فارس در راستاي پاسخ به درخواست‌هاي مردمي با انتشار گزارش‌هايي با عناوين «محکوميت قطعي 18 نفر به رد مال و حبس در پرونده پروژه رضوان قم+سند»، «محاسبه حق مالباختگان پروژه رضوان براساس نرخ تورم/ اموال امارات در هاله‌اي از ابهام» و «جوابيه دادسراي عمومي و انقلاب قم براي رفع ابهامات پرونده رضوان» اين پرونده قضائي را پيگيري کرده است و همچنان براي احقاق حقوق مردم و تبيين مباحث اين پرونده درحال تلاش است.

نامه احمدي نژاد به زلنسکي

با اوج گيري تغييرات گسترده و عميق در جهان و نقش بيداري انساني عموم ملت‌ها در اين تحولات، احمدي نژاد در يک نامه تحليلي پيرامون اين تغييرات که خطاب به رئيس‌جمهور اوکراين نگاشته شده، بر اهميت مقاومت موثر و تعيين کننده مردم اين کشور در ساخت نظام آينده بين‌الملل به نفع آزادي، عدالت و صلح تاکيد کرد. متن نامه تبييني و تحليلي خادم ملت ايران به ولاديمير زلنسکي که تحويل سفارت اوکراين در تهران شده است، بعدا منتشر خواهد شد.

شکايت پرويز پرستويي

معاون اجتماعي پليس فتا، خبر داد که پرويز پرستويي از منتشرکنندگان کليپي که سحر عليشاهي را دختر او ناميده‌اند، شکايت کرد. سرهنگ رامين پاشايي، معاون اجتماعي و فرهنگي پليس فتا، در خصوص انتشار کليپي در فضاي مجازي و انتساب آن به دختر آقاي پرويز پرستويي توضيح داد که اين کليپ ارتباطي به اين بازيگر ندارد. پاشايي در رابطه با اين موضوع گفت: «کليپ منتشر شده هيچ ارتباطي به دختر آقاي پرويز پرستويي ندارد.» معاون اجتماعي پليس فتا ناجا اعلام کرد: «در پي انتشار تصاوير و انتساب آن به دختر آقاي پرويز پرستويي، هنرمند محبوب کشور، شکواييه‌اي در اين زمينه از سوي آقاي پرستويي عليه کساني که اين کليپ را منتشر کرده‌اند مطرح شده و پليس فتا نيز پيگير اين موضوع است.»

پلمب شش واحد آلاينده

سرپرست اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ري از پلمب شش واحد سنگشويي غير مجاز و آلاينده در فيروزآباد اين شهرستان خبر داد. عليرضا فاضلي در تشريح اين خبر با اشاره به اينکه واحدهاي سنگشويي زيادي در حواشي شهرستان ري فعال هستند، افزود: اين واحدها با توجه به عدم اخذ مجوزهاي لازم، آلايندگي بالا و تخليه فاضلاب آلاينده به اراضي کشاورزي و زمين‌هاي اطراف، از نظر محيط زيست مورد تاييد نبوده و مصداق ماده 688 قانون مجازات اسلامي و تهديد عليه بهداشت عمومي هستند. وي با بيان اينکه از جمله تجمع اين واحدهاي صنفي در روستاي فيروزآباد است که تاکنون 12 واحد غيرمجاز شناسايي و به مرجع قضائي معرفي شدند، اظهار داشت: طي دو هفته اخير نسبت به پلمب 10 واحد از آنها اقدام شده و دو واحد ديگر نيز به‌دليل ممانعت از ورود مأموران اين اداره به کارگاه، پيگيري اخذ حکم ورود و پلمب اين واحدها در دستور کار قرار دارد.

ممنوعيت ورود بانوان به ورزشگاه مشهد؟

خبر «ممنوعيت ورود بانوان به ورزشگاه مشهد» که امروز در برخي از رسانه‌ها منتشر شد صحت ندارد. معاون فرهنگي و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان با رد انتشار نقل قولي از او درباره «ممنوعيت حضور بانوان در مشهد» گفت: در سخنراني انجام شده، محوريت تعيين ضوابط ويژه براي سه شهر مذهبي بود نه ايجاد محدوديت و ممنوعيت. سينا کلهر اظهار کرد: در بحث تعيين ضوابط ورود قانونمند بانوان به ورزشگاه‌ها تاکيد شد که شهرهاي مذهبي ضابطه خاص خود را دارند و بر اين اساس بايد نسبت به تعيين اين ضوابط اقدام لازم صورت گيرد بنابراين موضوع ممنوعيت حضور بانوان در ورزشگاه مشهد و دو شهر مذهبي ديگر در سخنراني انجام گرفته مطرح نشده است.

آخرين وضعيت جسماني استاد فاطمي‌نيا

محمدمهدي وکيلي، داماد آيت‌ا... فاطمي‌نيا استاد اخلاق با اشاره به بستري شدن استاد فاطمي‌نيا در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان اظهار داشت: پيش از آغاز سال جديد به دليل تشديد بيماري سرطان ايشان در بيمارستان و بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شدند که الحمدلله با عنايت خدا و دعاهاي مردم وضعيت ايشان بهبود پيدا کرد و به بخش عادي بيمارستان منتقل شدند و سپس در منزل تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفتند. وي گفت: مجدداً وضعيت جسماني استاد فاطمي‌نيا وخامت پيدا کرد و در حالي که ايشان هوشياري کافي نداشت، به بيمارستان منتقل شد و تاکنون در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري است و حال عمومي ايشان چندان رضايتبخش نيست. متاسفانه سلول‌هاي سرطاني در نقاط ديگر بدن گسترش پيدا کرده و وضعيت تنفس ايشان با مشکل مواجه شده و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري است. داماد اين استاد اخلاق با تکذيب در کما بودن ايشان تصريح کرد: گرچه سطح هوشياري مطلوب نيست، ولي ايشان در کما نيستند، اما به دليل لوله‌هايي که براي تنفس تعبيه شده است، به ايشان مسکن‌هاي قوي زده مي‌شود تا بيشتر استراحت کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار