| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

کشف ترياک در بار گوجه‌فرنگي

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 68 کيلو ترياک و دستگيري 2 قاچاقچي خبر داد. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بيان کرد: با انجام بررسي و تحقيقات پليسي مشخص شد راننده و سرنشين يکدستگاه کاميونت تحت‌پوشش بار گوجه‌فرنگي مقادير موادمخدر در بار فوق پنهان و قصد انتقال آن را از استان‌هاي مرکزي کشور به پايتخت دارند. وي افزود: با انجام تعقيب و مراقبت و طي يک عمليات موفق و به موقع توسط ماموران زبده پليس مبارزه با موادمخدر راننده کاميونت و همدست وي دستگير و در بازرسي پليس از خودرو 68کيلو ترياک کشف شد. رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران در پايان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگيري به مقر پليس منتقل و پس از تشکيل پرونده و انجام بازجويي و تفهيم اتهام در اختيار مراجع قضائي قرار گرفتند.

تصادف زنجيره‌اي در اتوبان

سخنگوي سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجيره‌اي در اتوبان قزوين- تهران خبر داد که طي آن 14 نفر مصدوم شدند. مجتبي خالدي اظهارکرد: يک مورد حادثه تصادف زنجيره‌اي در اتوبان قزوين به تهران به اورژانس اطلاع داده شد. وي ادامه داد: پس از اعلام اين حادثه 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولين آمبولانس در مدت زمان يک دقيقه به محل رسيد. سخنگوي اورژانس گفت: طي اين حادثه سه دستگاه خودرو با يکديگر برخورد کرده بودند که تکنسين‌هاي اورژانس با حضور در محل بلافاصله به وضعيت حادثه‌ديدگان رسيدگي کردند. وي افزود: اين حادثه منجر به مصدوم‌شدن 14 نفر شده بود. از کل مصدومان 13 نفر به مراکزدرماني منتقل و يک نفر در محل درمان شد.

عامل رسيد ساز جعلي دستگير شد

رئيس پليس فتا استان زنجان از شناسايي و دستگيري کلاهبرداري خبر داد که پس از خريد از فروشگاه‌هاي اينترنتي، اقدام به ارائه رسيدجعلي مي‌نمود. سرهنگ سيداحمد موسوي گفت: در پي طرح شکايت و مراجعه يکي از شهروندان به پليس فتا زنجان، مبني بر اينکه پس از درج آگهي در سايت ديوار، شخصي از طريق واتساپ با وي ارتباط برقرار نموده است و پس از مراجعه حضوري و جلب اعتماد با ارائه رسيدبانکي کالا را تحويل گرفته و به‌رغم گذشت زمان تاکنون هيچ مبلغي به‌حساب واريز نشده است، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. وي ادامه داد: برابر اظهارات شاکي و بررسي‌هاي فني به‌عمل‌آمده، معلوم شد متهم از طريق جعل رسيدبانکي اقدام به کلاهبرداري نموده است و پس از جلب اعتماد با ارائه رسيدبانکي و بيان اينکه مبلغ را از طريق پايا پرداخت کرده است و طي چند ساعت آينده به‌حساب واريز مي‌شود کالا را تحويل گرفته است. سرهنگ موسوي با بيان اينکه متهم در زمان خريد هيچ اطلاعات هويتي و يا تماس تلفني به فروشندگان نداده بود، افزود: با بررسي‌هاي فني و شيوه شگردهاي خاص پليسي متهم به‌ هويت معلوم در استان زنجان مورد شناسايي قرار گرفت و با هماهنگي قضائي ‌دستگير و به پليس فتا استان زنجان انتقال داده شد. اين مقام انتظامي گفت: متهم ابتدا منکر بزه‌انتسابي شد ولي با حضور شاکي و پس از مشاهده ادله و مدارک جمع‌آوري شده از سوي پليس فتا به جرم خود اعتراف کرد و به منظور پيگيري و سير مراحل قانوني پرونده تحويل مراجع قضائي شد. اين مقام مسئول با اشاره به انتشار ابزارها و نرم‌افزارهاي جديد کلاهبرداراي در فضاي‌مجازي به مالکان فروشگاه‌هاي اينترنتي توصيه کرد: پس از دريافت رسيد پرداخت، حتما موجودي حساب خود را چک کرده و به ياد داشته باشيد که حتما پيامک واريز بانک را فعال و درصورتي‌‌که خدمات پيامکي نداريد، به طرق مختلف موجودي خود را بررسي کنيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار