| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـــــاه

فروش موادمخدردر پوشش عطاري

سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري سوداگر مرگي که در پوشش عطاري به فروش مواد‌مخدر مي‌پرداخت، خبر داد. سرهنگ پيمان لطيفي اظهارکرد: در پي اخبار دريافتي مبني بر فروش موادمخدر در پوشش عطاري در محله تهرانسر رسيدگي به موضوع و دستگيري متهم را تيمي از ماموران کلانتري پايانه غرب بر عهده گرفتند و تحقيقات ميداني را آغاز کردند. وي با بيان اينکه ماموران در تحقيقات و پي‌جويي‌هاي انتظامي هويت و واحد صنفي موردنظر را شناسايي کردند، افزود: ماموران با اخذ مجوز قضائي در يک عمليات منسجم و ضربتي به واحد صنفي موردنظر مراجعه و متهم را غافلگير و در حالي‌که در حال تهيه بسته‌بندي موادمخدر بود دستگير شد. اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بررسي محل عطاري مقدار 2 کيلو و 900 گرم موادمخدر و يک دستگاه ترازوي توزين موادمخدر کشف شد. سرکلانتر پنجم پليس پيشگيري تهران تصريح کرد: متهم 35 ساله در تحقيقات اوليه به جرم ارتکابي و فروش موادمخدر در پوشش عطاري معترف شد.

پايان راه زوج سارق خودرو

سرکلانتردوم پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري زوج سارق حرفه‌اي خودرو در شمال تهران و کشف خودرو سرقتي و تعداد زيادي لوازم سرقتي خبر داد. سرهنگ ضرغام آذين اظهارکرد: ماموران کلانتري شهرک‌قدس حين گشتزني به يکدستگاه خودرو به رانندگي آقا و سرنشيني خانمي که مقابل منزلي پارک کرده بودند مشکوک و تحقيقات ابتدايي را آغاز کردند. وي با بيان اينکه ماموران ابتدا شماره پلاک خودرو متهمان را استعلام که به سرقتي‌بودن خودرو پي مي‌برند، افزود: ماموران سريعا براي دستگيري سارقان وارد عمل شده و به خودرو مراجعه و قبل از هر اقدامي توسط سارقان در يک عمليات ضربتي هر 2 متهم دستگير و در بررسي از داخل خودرو تعداد 22 دستگاه انواع مختلف تلفن‌همراه سرقتي و لوازم خودور سرقتي شامل: جک خودرو، آچارچرخ و… ˜ÔÝ ÔÏ. ÓјáÇäÊÑÏæã áíÓ íÔíÑí ÊåÑÇä ÊÕÑíÍ ˜ÑÏ: ãÊåãÇä 30 æ 40 ÓÇáå ÏÑ ÊÍÞíÞÇÊ Çæáíå Èå ÌÑã ÇÑʘÇÈí æ ÓÑÞÊ ÎæÏÑæ ÇÒ ÛÑÈ ÊåÑÇä æ åãäíä ÓÑÞÊ ãÍÊæíÇÊ ÎæÏÑæ ÈÇ åãÏÓÊí í˜ÏíÑ ãÚÊÑÝ ÔÏäÏ ˜å ÊÚÏÇÏí ÇÒ ãÇáÈÇÎÊÇä ÔäÇÓÇíí ÔÏäÏ. ÓÑåä ÂÐíä ÈÇ ÇÔÇÑå Èå ÓæÇÈÞ ãÊåãÇä ÏÑ ÇãÑ ÓÑÞÊ æ ÊÍãá ÍÈÓ ÏÑ ÒäÏÇä ÏÑ ÇíÇä ÎÇØÑäÔÇä ˜ÑÏ: ÊÍÞíÞÇÊ ÈíÔÊÑ ÈÑÇí ˜ÔÝ ÌÑÇÆã ÇÍÊãÇáí ãÊåãÇä æ ÔäÇÓÇíí ãÇáÈÇÎÊÇä ÇÏÇãå ÏÇÑÏ.

گودبرداري عامل فروريختن منزل مسکوني

يک منزل مسکوني در مجاورت محل گودبرداري شده فرو ريخت و يک پيرزن 83 ساله دچار مصدوميت شد. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به تخريب يک باب منزل مسکوني گفت: اين حادثه در تهرانپارس، بزرگراه وفادار، خيابان بوستان به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ايستگاه آتش‌نشاني به محل حادثه اعزام شدند. سيدجلال ملکي ادامه داد: قطعه زميني به وسعت 120 متر به عمق يک‌ونيم متر گودبرداري شده بود که در ضلع شرقي آن يک منزل يک طبقه به يکباره فرو ريخت. ملکي با بيان اينکه نيمي از سقف‌هاي اين منزل تخريب شده بود، ادامه داد: آتش‌نشانان وارد عمليات شدند و يک پيرزن 83 ساله که از نواحي مختلف اندام‌ها دچار مصدوميت شده بود را تحويل عوامل اورژانس دادند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران ادامه داد: در اين منزل قديمي افراد ديگري حضور نداشتند و پس از ايمن‌سازي، آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

کشف 273 هزارليتر گازوئيل

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف 273هزار و 600 ليتر گازوئيل قاچاق به ارزش 70 ميليارد ريال خبر داد. سردار غلامرضا جعفري اظهارداشت: در اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدررفت سرمايه ملي با انجام کارهاي اطلاعاتي و اقدامات پليسي 273هزار و 600 ليتر گاروئيل قاچاق در سطح استان کشف شد. وي افزود: دراجراي اين طرح 6 دستگاه کاميون و يکدستگاه سواري حامل سوخت قاچاق توقيف و 6 متهم شناسايي و دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضايي تحويل داده شدند. اين مقام انتظامي استان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بنا به‌نظر کارشناسان اقتصادي 70 ميليارد ريال عنوان کرد. فرمانده انتظامي استان اظهارداشت: نيروي انتظامي با تمام توان و اقتدار آماده مقابله با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي است و با افرادي که ذخاير کشورمان را براي سود بيشتر به ديگر کشورها قاچاق مي‌کنند برخورد قاطع و قانوني مي‌کند و هرگز اجازه جولان و فعاليت به آنان نخواهد داد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار