| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

تعطيلي برنامه تلويزيوني «نگاه يک»

برنامه تلويزيوني «نگاه يک» که از سال 80 روي آنتن شبکه يک سيما مي‌رفت، تعطيل شد. برنامه تلويزيوني «نگاه يک» برنامه‌اي گفت‌وگو محور بود که از سال 1380 به تهيه‌کنندگي حسن نهضت روي آنتن شبکه يک سيما مي‌رفت. اين برنامه تلويزيوني از ابتداي پخش، مجريان مختلفي را به خود ديده است که آخرين آنها مهدي مهدي‌قلي بود. بنا بر اين گزارش، اين برنامه که هفته‌اي يک بار شنبه شب‌ها ساعت 22 به روي آنتن مي‌رفت، در هر قسمت به گفت‌وگو با مسئولان درباره موضوعات مختلف سياسي، اجتماعي، اقتصادي و... مي‌پرداخت. گفته مي‌شود اين تصميم در راستاي تغييرات رسانه‌ملي و با نظر عليرضا خدابخشي معاون سياسي سازمان صداوسيما گرفته شده و بناست برنامه صف اول با اجراي حسن عابديني که اين شب‌ها از شبکه خبر پخش مي‌شود، جايگزين برنامه‌هاي گفت‌وگو محور تلويزيون شده و با مقامات عالي رتبه دولتي گفت‌وگو کند.

توقيف 3 شناور تجاري در ديلم

فرمانده مرزباني استان بوشهر از کشف محموله‌هاي بزرگ قاچاق در استان خبر داد و گفت: سه فروند شناور تجاري حامل قاچاق در ديلم توقيف شد. سرهنگ يدا... شرفي اظهار داشت: در راستاي مبارزه بي‌امان با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچيان اقدامات بسيار خوبي در استان بوشهر صورت گرفته است. وي اضافه کرد: مرزهاي اين استان توسط مرزباناني نگهداري و نگهباني مي‌شود که شبانه روز با دقت و هوشياري کامل تمام نوار مرزي را زير نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالاي قاچاق حساس بوده و با افراد خاطي به طور جد برخورد مي‌کنند. فرمانده مرزباني استان بوشهر بيان کرد: دريابانان طي اقدامات اطلاعاتي و عملياتي موفق شدند سه فروند شناور تجاري حامل کالاي قاچاق در بندر ديلم، شناسايي و متوقف کنند. وي افزود: در راستاي پيشگيري از قاچاق انواع کالا در مرزهاي آبي استان بوشهر، تعداد شش دستگاه موتور خودرو، چهار هزار عدد لامپ، 10 دستگاه ماکروويو و 30 طاقه معادل هزار و 500 متر پارچه کشف شد.

تجمع کارگران پتروشيمي تبريز

تعدادي از کارگران شرکتي پتروشيمي تبريز در اعتراض به فاصله زياد بين حقوق رسمي‌ها و شرکتي‌ها مقابل ورودي اين شرکت تجمع اعتراضي برپا کردند. اين کارگران معتقدند در حالي که حقوق و کارانه پرسنل رسمي اين شرکت تفاوت فاحشي با ما دارد براي کارگران شرکتي اين رقم 10 ميليون تومان در نظر گرفته شده است. کارگران معترض انتظار دارند تا در وضعيت کنوني اقتصاد کشور قشر زحمتکش و تلاشگر کارگران پتروشيمي تبريز نيز مدنظر قرار گيرد.

عصبانيت شديد همسر سرمربي

همسر استراماچوني، سرمربي اسبق استقلال از برخورد بد کاربران در شبکه‌هاي اجتماعي گله دارد. از زمان خروج استراماچوني از ايران، صفحه همسر او با استقبال فراواني از سوي هواداران استقلال مواجه شد و بيشتر اين افراد درخواست‌هاي خود مبني بر بازگشت اين سرمربي ايتاليايي را در پست‌هاي پيج او مطرح مي‌کردند. اخيرا داليلا که باردار هم شده از اين کامنت‌ها به ستوه آمده و اعلام کرده ساعت‌هاي متمادي مشغول حذف حرف‌هاي ناپسند است.

طعنه سعيد روستايي به گراني آرد

سعيد روستايي در واکنش به خبر سهميه‌بندي شدن نان، پستي را در اينستاگرام خود منتشر کرد و به طعنه نوشت: «واقعا قرار است با کارت ملي نان بگيريم؟» سعيد روستايي، کارگردان فيلم‌هايي چون «ابد و يک روز» و «متري شش و نيم»، در واکنش به گراني آرد و خبر سهميه‌بندي شدن نان، پستي اينستاگرامي را منتشر کرد. او نوشت: «واقعا نان آن‌قدر گران شده يا دارد گران مي‌شود؟ نه! واقعا؟ واقعا قرار است با کارت ملي نان بگيريم؟ يعني باباي من صبح به صبح بايد کارت ملي ببرد نان بگيرد؟ نه! واقعا؟ واقعا دارند اين کار را انجام مي‌دهند؟ نه! واقعا؟»

طارمي دراينستاگرام اسطوره رئال مادريد

«ايکر کاسياس» دروازه‌بان سابق تيم‌ملي اسپانيا و رئال مادريد به قهرماني تيم پورتو واکنش نشان داد. تيم فوتبال پورتو در حضور مهدي طارمي با شکست بنفيکا به عنوان قهرماني ليگ پرتغال رسيد. ايکر کاسياس دروازه‌بان اسطوره‌اي تيم‌ملي اسپانيا که سابقه بازي در تيم پورتو را هم دارد، در پايان اين بازي با انتشار پيامي به قهرماني پورتو واکنش نشان داد. کاسياس در توييتر خود نوشت: «تبريک به پورتوي عزيزم قهرمان ليگ پرتغال! تبريک به آن شهر فوق‌العاده و تمام دنبال‌کنندگانش!!»

مجلس دعوت کرد، مخبر نرفت

رئيس مجلس از دعوت معاون اول رئيس‌جمهور و وزرا به مجلس براي پرداختن به مسئله گراني خبر داد و گفت: ما از معاون اول محترم رئيس‌جمهور دعوت کرده بوديم که امروز(ديروز) در جمع ما باشند، اما ظاهرا مشکلات کاري اين توفيق را از ما گرفت. محمدباقر قاليباف در نشست علني ديروز يکشنبه (18 ارديبهشت ماه) مجلس شوراي اسلامي گفت: در ابتداي نشست علني امروز به اولين دستور کار امروز مجلس مي‌پردازيم که مربوط به همين بحث گراني است. در اين رابطه از وزراي محترم جهاد کشاورزي و اقتصاد و دارايي دعوت کرديم تا با نمايندگان مجلس به اين موضوع بپردازند. رئيس مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: البته ما از معاون اول محترم رئيس‌جمهور دعوت کرده بوديم که امروز در جمع ما باشند، اما ظاهرا مشکلات کاري اين توفيق را از ما گرفت لذا در خدمت وزير جهاد کشاورزي هستيم تا در نوبت اول و بعد از صحبت نمايندگان اظهاراتشان را بيان کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار