| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

فوتــــبال داخلی

تسنيم: نايب‌رئيس سوم فدراسيون فوتبال به‌صورت آنلاين در جلسه هيات‌رئيسه شرکت کرد. جلسه هيات‌رئيسه فدراسيون فوتبال در آکادمي ملي فوتبال آغاز شد. از ميان اعضاي هيات‌رئيسه، ميرشاد ماجدي، احمدرضا براتي، طهمورث حيدري، خداداد افشاريان، بهرام رضاييان و احسان اصولي در جلسه حاضر شدند و مهرداد سراجي که پيش از اين هم گفته بود در جلسه هيات‌رئيسه حاضر نمي‌شود، به اين جلسه نيامد. براي رسميت‌يافتن جلسه، شهره موسوي به‌صورت آنلاين در اين نشست شرکت کرد. وي که نايب‌رئيس سوم فدراسيون فوتبال است، چندي پيش به اتهام کلاهبرداري بازداشت شده بود.

فارس: رسانه عراقي از درخواست فدراسيون فوتبال ايران به برگزاري ديدار دوستانه با تيم اميدهاي اين کشور خبر داد. مسابقات جام‌ملت‌هاي آسيا زير 23 سال ماه آينده به ميزباني کشور ازبکستان آغاز مي‌شود و تيم‌ملي کشورمان نيز در اين مسابقات حضور خواهد داشت. در همين رابطه سايت «اسپورت» عراق خبر داد: فدراسيون فوتبال ايران درخواست برگزاري يک بازي دوستانه با تيم‌ملي اميد اين کشور به ميزباني تهران را داده است. اين رسانه عراقي از جزئيات زمان برگزاري ديدار دوستانه اميدهاي ايران با اين کشور را اعلام نکرده است. شاگردان مهدوي‌‌کيا اين روزها خود را براي حضور در اين مسابقات آسيايي آماده مي‌کنند.

سرمربي تيم فوتبال منچسترسيتي براي توجيه عدم ناکامي دوباره خود و شاگردانش در رقابت‌هاي اروپايي اظهارنظري عجيب انجام داد. پپ گوارديولا مي‌گويد که شکست تيمش برابر رئال‌مادريد در مرحله نيمه‌نهايي ليگ‌قهرمانان اروپا که يکبار ديگر من‌سيتي را در حسرت افتخارآفريني در اروپا گذشت، خيلي هم ناکامي بزرگي نيست در جايي‌که رُم ژوزه مورينيو نمي‌تواند حتي سهميه ليگ‌قهرمانان اروپا کسب کند. گوارديولا که ناکامي تيمش با توجه به خريدهاي نجومي در فصول اخير او را به‌شدت تحت فشار و مورد انتقاد قرار داده است، در توجيه اين ناکامي اظهارکرد: به‌نظر من اين موضوع ربطي به پول ندارد اما هواداران آن را درک نمي‌کنند. باشگاه رُم هم کلي خرج کرده اما آنها در ليگ‌قهرمانان هم نيستند. دقيقا مشخص نيست که گوارديولا بر چه اساس قدرت مالي تيم خود براي خريد بازيکن را با رمي مقايسه مي‌کند که بزرگ‌ترين خريدش در تابستان سال گذشته، تامي آبراهامي است که به‌صورت قرضي با بند خريد قطعي 40 ميليون يورويي از چلسي به جالوروسي پيوست و اين پول را هم قرار است در طول چند فصل به تيم لندني پرداخت کند. درواقع آبراهام بعداز پاتريک شيک بازيکن پيشين رمي‌ها که سال 2018 در ازاي 42 ميليون يورو به جالوروسي پيوست، دومين بازيکن گران تاريخ اين باشگاه بوده است در حالي‌که سيتي هر ساله بيش از دو برابر اين رقم را براي خريد يک بازيکن انجام مي‌دهد و تابستان سال گذشته 117.5 ميليون يورو براي خريد جک گريليش از استون‌ويلا هزينه کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار