| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان:

هر بازی پرسپولیس حکم فینال دارد

پرسپوليس با پيروزي مقابل پيکان فاصله خود را با صدرجدول کاهش داد. حميد درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در اين خصوص صحبت کرد.

نظر شما درباره پيروزي پرسپوليس مقابل پيکان چيست؟

بازي خيلي خوبي از پرسپوليس شاهد بوديم. بازيکنان در هر 2 نيمه تسلط خوبي روي بازي داشتند و اگر عاليشاه اخزاج نمي‌شد قطعا پرسپوليس به گل‌هاي بيشتري مي‌رسيد و شرايط بهتر پيش مي‌رفت اما اين اخراج دست پرسپوليس را بست. عاليشاه در همان 30 دقيقه اول بازي بهترين بازيکن ميدان بود. پيکان هم آن تيم هميشگي نبود و اقتدار کافي را نداشت. بازيکنان خسته بودند و مثل هميشه بازي نمي‌کردند. در حالي‌که تيم پيکان همان تيمي بود که مقابل استقلال خيلي خوب بازي کرده بود، اما نتوانست برابر پرسپوليس به گل برسد. حضور سيدجلال حسيني نظم خوبي به خط‌دفاعي پرسپوليس داده بود. در کل بازيکنان پرسپوليس خوب ظاهر شدند و در روزي که استقلال امتياز از دست داد آنها پيروز ميدان شدند.

اختلاف پرسپوليس با صدرجدول کم شد!

بازي استقلال مقابل سپاهان هم حساسيت خاص خودش را داشت چرا که استقلال صدرنشين ليگ است و سپاهان هم پس از حذف از ليگ‌قهرمانان آسيا در ليگ‌برتر بازي مي‌کرد. پرسپوليس هم با اين برد توانست اختلاف امتياز خود را کم کند و 6 امتياز فاصله به 4 امتياز رسيد. اين پيروزي به لحاظ روحي و رواني به بازيکنان کمک زيادي خواهد کرد.

در مورد بازي پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن چه نظري داريد؟

پرسپوليس در اين بازي بايد تمام تلاش خود را به کار گيرد تا پيروز ميدان شود. هر بازي براي پرسپوليس حکم فينال را دارد. بدون شک 5 بازي پيش‌رو از اهميت زيادي برخوردار است و پرسپوليس بايد تلاش‌کند تا 15 امتياز باقي‌مانده را کسب کند چرا که شرايط بسيار حساس است. پرسپوليس بايد تلاش کند تا مدعي قهرماني در ليگ باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار