| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سیدمهدی سیدصالحی:

«شهرخودرو» اهل باج‌دادن نیست

تيم‌هــاي استقلال و شهرخودرو در هفته بيست‌وششم ليگ‌برتر به مصاف هم مي‌روند. سيدمهدي سيدصالحي سرپرست تيم شهرخودرو در اين خصوص صحبت کرد.

در هفته جاري به مصاف استقلال خواهيد رفت!

‌استقلال امسال شرايــط بسيار خوبي داشته و بدون شکست صدرنشين است. مسلما رکورد فوق‌العاده‌اي براي اين تيم به ثبت رسيده و فرهاد مجيدي به اولين سرمربي تبديل شده که 25 هفته تيمش بدون شکست باقي مانده است. با وجود آنکه نفرات زيادي در ابتداي فصل از آبي‌پوشان جدا شدند اما شاکله تيم جمع و جور شده و به حريفي قابل احترام براي تمامي تيم‌ها مبدل شده است. تيم ما 5 فينال تا پايان رقابت‌هاي اين فصل دارد و به حداکثر امتيازات نيازمند است تا بتواند در ليگ‌برتر باقي بماند.

شهرخودرو در قعر جدول قرار دارد و به مصاف شانس اول قهرماني مي‌رود!

تمام تفکرات ما مقابل تيم پرمهره استقلال اين است که عوامل و عناصر تهاجمي اين تيم را از کار بيندازيم. استقلال از بازيکنان سرعتي و سرزن بهره مي‌برد، استراتژي‌هاي متعددي براي رسيدن به گل دارد و از برنامه‌هاي متعددي استفاده خواهد کرد. ما قطعا نفرات باانگيزه را وارد زمين خواهيم کرد تا بتوانند بهترين عملکرد را ارائه کنند. ما در ديدار با گل‌گهر سيرجان و صنعت‌نفت آبادان تا دقايق پاياني برنده بوديم اما کمبود اعتمادبه‌نفس در ميان بازيکنان منجر به آن شد که به‌جاي سه امتياز تنها يک امتياز بگيريم و قطعا اگر چهار امتياز از دست رفته را به‌دست آورده بوديم الان تيم قعرجدول نبوديم. بنابراين محکوم به پيروزي مقابل استقلال هستيم. بازيکنان ما مقابل تيم‌هاي بزرگ انگيزه بالايي دارند، به‌خصوص در مصاف با تيم‌هايي چون استقلال، پرسپوليس و سپاهان. در چنين بازي‌هاي بزرگي کوچک‌ترين اشتباه مي‌تواند منجر به از دست‌رفتن سه امتياز شود. نبايد روي حرف ديگران بازي کنيم و اصلا هم اينچنين نخواهد بود. ما مي‌خواهيم در ليگ‌برتر ماندگار شويم و به‌دنبال سه امتياز هر پنج فينال باقي‌مانده خواهيم بود. شهرخودرو اهل باج‌دادن نيست و به‌خصوص در تقابل با سرخابي‌ها بهترين عملکرد را خواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار