| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

قاچاق ترياک با «سوزوکي»

فرمانده انتظامـــــي استان يزد گفت: در عمليات ماموران پليس، 60 کيلوگرم ترياک کشف و يکدستگاه موتورسنگين سوزوکي قاچاق توقيف شد. سردار عباسعلي بهداني‌فرد اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهريز و استان يزد با انجام اقدام اطلاعاتي متوجه شدند يک محموله موادافيوني را کشف کنند. وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با رصد دقيق اطلاعاتي يکدستگاه موتورسنگين سوزوکي قاچاق حامل اين محموله را در محور مهريز- يزد شناسايي و در عملياتي ضربتي آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامي استان يزد گفت: ماموران در بازرسي انجام شده 60 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را کشف و 2 قاچاقچي را دستگير و به مراجع قضائي معرفي کردند. بهداني‌فرد در پايان يادآور شد: مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ در دستور کار دائمي پليس استان يزد بوده و پليس به هيچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچيان را نخواهد داد.

توقيف سمند حامل موادمخدر

فرمانده انتظامي ارزوئيه از كشف 245 كيلو حشيــش و 19 کيلو 500 گرم ترياک در عمليات شبانه پليس اين شهرستان خبر داد. سرهنگ علي اسفندياري اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان ارزوئيه هنگام پايش شبانه يکي از محورهاي فرعي محدوده بخش صوغان به يكدستگاه خودروي سمند عبوري در جاده‌هاي خاکي مشكوك شده و به آن دستور ايست دادند که راننده خودرو با افزايش سرعت اقدام به فرار کرد. وي با اشاره به تعقيب و مراقبت ضربتي اين خودرو از سوي ماموران افزود: در ادامه راننده و سرنشين اين خودرو، در حال فرار اقدام به پرتاب چندين بسته به بيرون کردند که کمي بعد اين خودرو به‌دليل عدم توانايي راننده در كنترل آن واژگون شد. فرمانده انتظامي ارزوئيه تصريح کرد: راننده اين خودرو بلافاصله پس از واژگوني با استفاده از تاريکي شب متواري و ماموران در پاکسازي محل 245 كيلو حشيش و 19 كيلو و500 گرم ترياك كشف و سرنشين اين خودرو را دستگير کردند.

احتکار روغن خوراکي

فرمانده انتظامي استان مازندران از کشف احتکار 562 تني روغن خوراکي به ارزش 1000 ميليارد ريال در شهرستان سوادکوه خبر داد . سردار مرتضي ميرزايي اظهارداشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پي کسب خبري مبني بر احتکار روغن خوراکي در يکي از شرکت‌هاي توليد روغن در سوادکوه، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت. فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: در اجراي اين ماموريت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتي متصدي اين شرکت توليدي را که اقدام به احتکار روغن در يکي از کارگاه‌هاي خصوصي خود کرده بود شناسايي کردند. اين مقام انتظامي، تصريح کرد: پس از هماهنگي‌هاي قضائي، با همکاري کارشناسان ادارات صمت و جهادکشاورزي در بازرسي از مخزن‌هاي نگهداري کالا توسط متهم 562 تن روغن خوراکي کشف شد. سردار ميرزايي ارزش کالاهاي کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 1000 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهارداشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد. فرمانده انتظامي مازندران در خاتمه با بيان اينکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادي مي‌شود، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و ساير مسائل امنيتي با پليس همکاري کرده و هرگونه اطلاعات و اخباري را در اسرع‌وقت به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار