| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

کــوتـــــاه

بازداشت موتورسوار سارق

فرمانده انتظامي يگان امداد پليس پايتخت از بازداشت يک سارق موتورسيکلت و کشف موتورسيکلت سرقتي خبر داد. سرهنگ سلمان آدينه‌وند گفت: ماموران گشت انتظامي يگان امداد پليس تهران، در پي گشت‌زني‌هاي هدفمند در محدوده امين‌آباد به يکدستگاه موتورسيکلت با يک نفر راکب مظنون که پس از استعلام مشخص ‌شد موتورسيکلت داراي سابقه سرقت بوده و به‌تازگي سرقت شده است. وي افزود: موتورسوار با مشاهده واحد گشت انتظامي با افزايش سرعت از محل متواري و بدين‌ترتيب عمليات تعقيب و گريز ماموران آغاز مي‌شود. فرمانده يگان امداد پليس تهران تصريح کرد: ماموران به تعقيب موتورسيکلت مسروقه پرداخته و با استفاده از کليه علائم هشداردهنده به راکب موتورسيکلت دستور ايست دادند و در نهايت موفق شدند در يک عمليات موفق پليسي، موتورسيکلت مسروقه را متوقف و راکب آن را دستگير کنند. سرهنگ آدينه‌وند بيان کرد: متهم در همان تحقيقات اوليه به سرقت موتورسيکلت اعتراف و براي تحقيقات تکميلي در اختيار کلانتري امين‌آباد قرار گرفت.

32 هزارليتر سوخت کشف شد

جانشين فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي از کشف 32 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان طبس خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد. سرهنگ حسن شجاعي‌نسب اظهارکرد: ماموران انتظامي شهرستان طبس در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک تريلي کشنده مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از اين تريلي، 32 هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآورده‌هاي نفتي را کشف کردند. جانشين فرمانده انتظامي خراسان‌جنوبي افزود: در اين رابطه خودرو توقيف و يک متهم دستگير و به‌همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. وي از شهروندان درخواست کرد به منظور مشارکت در اين امر هر گونه اخبار و اطلاعاتي از فعاليت قاچاقچيان را با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع‌وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.

بازداشت عاملان نزاع خياباني

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت از دستگيري 4 نفر از عاملان ايجاد درگيري خياباني در شريف‌آباد اين شهرستان خبر داد. سرهنگ نجم‌الدين مرادي بيان کرد: در پي اعلام خبري مبني بر وقوع يک مورد نزاع و درگيري دسته‌جمعي در يکي از محلات شهرستان پاکدشت، بلافاصله عوامل پليس امنيت و گشت انتظامي فرماندهي بخش شريف‌آباد به محل اعزام شدند. وي با اشاره به اينکه به محض حضور ماموران، 4 نفر از عاملان اصلي اين نزاع و درگيري دسته‌جمعي دستگير شدند، گفت: ماموران انتظامي در داخل يکي از خودروها يک قبضه سلاح شکاري 2 لول کشف کردند. فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت تصريح کرد: در بررسي‌هاي به‌عمل آمده مشخص شد که علت وقوع اين نزاع دسته‌جمعي، اختلافات ملکي و خانوادگي بود که در اين رابطه يکدستگاه خودرو نيز توقيف و تلاش براي دستگيري افراد دخيل ادامه دارد. به‌گفته سرهنگ مرادي متهمان بعداز تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

کشف 73 دستگاه ماينر قاچاق

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ از دستگيري فردي که در محل سکونتش به خريدوفروش ماينرهاي قاچاق مي‌پرداخت، خبر داد. سرهنگ جليل موقوفه‌اي گفت: از خودروي متهم 73 دستگاه ماينر به ارزش 8 ميليارد ريال کشف شد. وي ادامه داد: در برررسي‌هاي اطلاعاتي، ماموران کلانتري تجريش از فروش دستگاه‌هاي ماينر قاچاق توسط فردي در محدوده خيابان ظهيرالدوله مطلع شدند. موقوفه‌اي به شناسايي مخفيگاه متهم اشاره کرد و ادامه داد: بررسي‌هاي اوليه نشان از اين داشت، متهم با تهيه ماينر‌هاي قاچاق و پنهان‌کردن آنها در مخفيگاهش به فروش اين دستگاه‌ها مي‌پردازد. رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: پس از هماهنگي‌هاي قضائي تيمي از ماموران اين کلانتري به مخفيگاه متهم اعزام و در بررسي‌هاي بيشتر 73 دستگاه ماينر که متهم در خودرواش پنهان کرده بود، کشف شد. سرهنگ موقوفه‌اي با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي اموال کشف شده را 8 ميليارد ريال برآورد کردند و اظهارداشت: متهم پس از انتقال به کلانتري به جرم انتسابي معترف و در اين رابطه خودروي متهم نيز توقيف شد، با تکميل تحقيقات پليسي متهم در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

توقيف کالاي قاچاق

فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌شرقي از شناسايي و توقيف يکدستگاه کاميون و کشف کالاي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال در تبريز خبر داد. سردار حسين عبدي اظهارداشت: در راستاي تداوم و تشديد طرح‌هاي مقابله با قاچاق و ارز در سطح استان با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادي و اشرافيت اطلاعاتي کاميون حامل کالاي قاچاق در ورودي شهر تبريز شناسايي و متوقف شد. وي در ادامه افزود: ماموران در بازرسي از کاميون توقيف شده 105 هزار قلم انواع موادشوينده وبهداشتي، نوشابه‌هاي انرژي‌زا و لوازم آشپزخانه کشف کردند. فرمانده انتظامي آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهاي مکشوفه را در 10 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند که در اين راستا يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شد. اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولويت‌هاي اصلي پليس در سال جديد است از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث قاچاق و توزيع خارج از شبکه کالاهاي اساسي و اخبار مربوط به محل‌هاي نگهداري اقلام قاچاق را به 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار