| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

نوشیدنی‌های مفید برای بدن

اینفوگرافیک : آرمان ملی / علی کریمی / وقتی به نوشیدنی سالم فکر می‌کنیم احتمالا فورا به یاد آب می‌افتیم که هم فواید زیادی دارد و هم ما را از تناسب وزن دور نمی‌کند. به‌عنوان نمونه پرتقال منبع عالی ویتامین C است و همچنین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که ممکن است در برابر انواع بیماری‌ها از جمله آب‌مروارید و سرطان ریه از شما محافظت می‌کند.

آبليمو يک تقويت‌کننده سيستم ايمني بدن است که به‌طرز شگفت‌آوري قدرتمند است. فقط 2 قاشق غذاخوري ليمو داخل يک ليوان آب، 14 ميلي‌گرم ويتامين C دارد.

همه ما در مورد فوايد سلامتي کاکائو شنيده‌ايم، اما نوشيدني آن غني از آنتي‌اکسيدان است که درهنگام مخلوط‌کردن با شير که داراي کلسيم بالايي است و با ويتامين D غني شده است.

آب پرتقال منبع عالي ويتامين C است و همچنين يک آنتي‌اکسيدان قوي است که ممکن است در برابر انواع بيماري‌ها از جمله آب مرواريد و سرطان ريه از شما محافظت مي‌کند.

چاي‌سبز به‌دليل فوايد سلامتي خود مورد استقبال افراد قرار گرفته ‌است. چاي‌سبز حاوي مقادير زيادي پلي‌فنول است که از ابتلا به سرطان جلوگيري مي‌کند.

طعم آب نارگيل کمي بحث‌برانگيز است. ولي نوشيدن آن مي‌تواند بدن را هيدراته کند و مقدار پتاسيم غافلگيرکننده‌اي را تامين کند. پتاسيم نقش مهمي در حفظ ضربان قلب و تنظيم فشارخون دارد.

 

نعنا ضدگرفتگي است، بنابراين مي‌تواند ماهيچه‌ها را شل کند که با گرفتگي و درد مبارزه مي‌کنند. همچنين با تقويت حرکت غذا از طريق دستگاه گوارش به هضم غذا کمک مي‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار