| کد مطلب: ۱۰۳۴۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

رسول کربکندی: سپاهان

امسال انتظارات را برآورده نکرد

تيم‌هاي سپاهان و استقلال در ليگ‌برتر به مصاف هم رفتند و نتيجه‌اي بهتر از تساوي و تقسيم امتيازات ثبت نکردند. رسول کربکندي کارشناس فوتبال در اين خصوص صحبت کرد.

درباره عملکرد استقلال و سپاهان چه نظري داريد؟

اين بازي حساسيت‌هاي خاص خودش را داشت و به همين خاطر بازي پربرخوردي از هر 2 تيم شاهد بوديم. بازيکنان هر 2 تيم هم کارت‌هاي زرد زيادي گرفتند. هر دو تيم هم در نيمه اول به گل رسيدند و در نيمه دوم با وجود موقعيت‌هاي گل که داشتند نتوانستند به گل دوم برسند. اين بازي به ميزباني سپاهان برگزار شد و امتيازگرفتن از اين تيم براي سپاهان بسيار مهم بود. به‌خصوص اينکه سپاهان در ليگ‌قهرمانان آسيا حذف شده بود و در تلاش بود که در ليگ شرايط را به سود خود تغيير دهد، اما تلاش آنها به سرانجام نرسيد به‌طوري‌که در دقايق پاياني بازي مشخص بود که اين تيم به همان يک گل بسنده کرده است. البته موقعيت‌هاي يکساني براي هر دو تيم به وجود آمده بود اما به گل نرسيد. اين نتيجه تساوي به نفع پرسپوليس شد. آنها توانستند با برتري مقابل پيکان و توقف استقلال برابر سپاهان، فاصله امتياز را کاهش بدهند.

اشتباهات سپاهان را چگونه ارزيابي مي‌کنيد؟

متاسفانه سپاهان اشتباهات زيادي دارد و همين اشتباهات به اين تيم ضربه زده است. البته به‌نظرم نتيجه تساوي در بازي استقلال مقابل سپاهان کاملا عادلانه بود؛ چرا که هر دو تيم دوست داشتند برنده باشند اما خيلي هم محتاط بازي مي‌کردند تا بازنده نباشند. اين احتياط مشخص نبود اما عملکرد بازيکنان به‌خوبي اين موضوع را نشان مي‌داد. سپاهان امسال انتظارات را برآورده نکرد اما نبايد فراموش کنيم در پنج بازي باقي مانده تغيير در بدنه سپاهان سودمند نخواهد بود و تاثيري بر عملکرد بازيکنان ندارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار