| کد مطلب: ۱۰۳۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

اختلاف در صدر جدول کم شد!

آرمان‌ملي: در روزهاي گذشته هفته بيست‌وپنجم ليگ‌برتر در حالي برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم‌هاي استقلال و سپاهان به تساوي رضايت دادند و پرسپوليس با پيروزي مقابل پيکان فاصله خود را با استقلال کاهش داد.

تساوي سپاهان و استقلال

در حساس‌ترين ديدار هفته سپاهان و استقلال در حالي به مصاف هم مي‌رفتند که ورزشگاه نقش‌جهان پس از مدت‌ها ميزبان تماشاگران بود و اين موضوع جو حاکم بر بازي را جذاب‌تر کرده بود. در حالي که سپاهان بازي را هجومي آغاز کرده بود اين استقلال بود که روي اولين موقعيت خود روي يک ارسال با ضربه سر دانشگر به گل رسيد. استقلال که براي خنثي‌کردن حملات سپاهان پرس سنگين را از يک سوم دفاعي سپاهان در دستور کار قرار داده بود روي يک ضدحمله از سپاهان ضربه خورد و فرار ديدني محمدرضا حسيني از ميانه ميدان، يک پنالتي را براي سپاهان به ارمغان آورد تا بازي را به تساوي بکشاند. در نيمه دوم دو تيم بازي را هجومي آغاز کردند اما گلي رد و بدل نشد تا اينکه بازي با همان نتيجه نيمه نخست به پايان برسد.

برد پرسپوليس

در ديگر ديدار مهم پرسپوليس به مصاف پيکان رفت. در دقيقه 16 پاکدل گل برتري را به ثمر رساند. در ادامه عاليشاه برخوردي با بدرقه داشت و اخراج شد تا پرسپوليس از دقيقه 35، 10نفره شود. نيمه نخست بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس تمام شد. پرسپوليس در دقايق ابتدايي نيمه دوم توسط نعمتي به گل رسيد. اين بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود پرسپوليس تمام شد.

ساير نتايج

در ديگر ديدارها مس در رفسنجان با نتيجه 2 بر يک فجرسپاسي را شکست داد. نفت مسجدسليمان و تراکتور به تساوي يک بر يک رضايت دادند. شهرخودرو و صنعت‌نفت نيز نتيجه‌اي مشابه ثبت کردند. هوادار با يک گل ذوب‌آهن را شکست داد. فولاد و گل‌گهر به تساوي يک بر يک رسيدند. آلومينيوم هم مقابل نساجي به تساوي بدون گل رسيد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار