| کد مطلب: ۱۰۳۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

اعتراض مردم گیلان به وحیدی
مردم محله سراوان گیلان هنگام حضور وزیر کشور در محل دفن زباله‌ها به وحیدی اعتراض کردند. مردم سراوان با گلایه از وعده‌های داده شده، گفتند که ما از شنیدن وعده‌های شنیده شده خسته شده‌ایم چرا که سلامتی روح و جسم ما و خانواده‌های این منطقه که ۸۰ شهید را در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند تحت شعاع قرار داده است.
20 سال حبس برای صادرات به ایران!
وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده یک شهروند انگلیسی اتهامات مطروحه علیه خود در زمینه «صادرات غیرقانونی فناوری‌های حساس نظامی به ایران» را پذیرفته است. وزارت دادگستری آمریکا در این بیانیه با بیان این ادعا که «صابر فقیه» ۴۶ ساله در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ فناوری‌های قابل استفاده در پهپاد را به ایران ارسال کرده از احتمال محکوم شدن او به تحمل حبس تا ۲۰ سال یا جریمه نقدی تا یک میلیون دلار خبر داده است.
تجمع سهامداران خرد بورس
سهامداران خرد بورس ابتدا در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند که جمعیت آنها پس از مدت کوتاهی از سوی نیروی انتظامی متفرق شدند. سهامداران سپس به مقابل در اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور آمدند و تجمع خود را در آنجا برگزار کردند. جمعیت حاضر در این تجمع اعتراضی با حمل پلاکاردها و دادن شعار، نسبت به از بین رفتن ارزش دارایی‌های خود اعتراض کردند.
سیلی به صورت وزیر ورزش؟
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: خبر و فیلمی مبنی بر اینکه «هنگام ورود سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویاً این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کند: تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را در کنار خود پذیرا شدند.
هک دوربین‌های مدار بسته فلسطین
گروه هکری «عصای موسی»، بامداد جمعه، با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود خبر داد که دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی را هک کرده است. این گروه هکری که پیش‌تر نیز در حملات سایبری خود به نهادهای اسرائیل موفق عمل کرده بود، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشت: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت‌های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است.
مردم پول خرج نمی‌کنند
طبق بررسی‌های آماری؛ با مقایسه بین هزینه متوسط سفر با تورم نقطه به نقطه مشخص می‌شود بین سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ کمیت گردشگری داخلی افزایش پیدا کرده اما به کیفیت آن افزوده نشده است. توزیع سفر در بین خانوارها به صورت عادلانه رخ نداده است و ۳ برابر شدن سرانه سفر خانوارها به واسطه افزایش سفرها برای «خانوارهای سفرکرده» رخ داده است. این شکاف رفاهی موجب شده تا خانوارهای بیشتری به فکر کاهش هزینه‌های سفر باشند.
باندبازی در سینمای ایران
منیژه حکمت درباره فساد مالی و باندبازی در سینمای ایران گفت: همان هفت، هشت سال پیش، یک‌جایی تصمیم گرفتند که مرجعیت را از هنرمند بگیرند. پیش خودشان فکر کردند که چگونه این کار را انجام دهند، فهمیدند که با میلیاردها تومان می‌توان همه افراد را آلوده کرد، اقدام کردند و این‌گونه این اتفاق رخ داد. پول را وسط گذاشتند، آدم‌های زیادی هم سمت همان پول حرکت کردند. یکی از مقصران اصلی پول‌های کثیفی که به سینما وارد می‌شود، رسانه است.
انصراف پولاد کیمیایی از جشنواره فجر
پولاد کیمیایی با انتشار یادداشت کوتاهی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد. متن منتشر شده از سوی پولاد کیمیایی به صورت تلویحی حاوی این مساله است که انصراف او به خاطر حضور شهاب حسینی در هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.
آقایی دلار در هم شکست
نماینده خمینی شهر گفت: سفر به روسیه نشان می‌دهد دولت، ارتباط با همسایگان و خصوصا عراق و روسیه و کشورهای دیگر خاورمیانه را در اولویت خود قرار داده است. محمدتقی نقدعلی افزود: کاملا واضح است که سفر رئیس‌جمهور به روسیه، سفری پربار بود از این جهت که بنا شد مبادلات حول پول ملی دو کشور باشد و این گام، آقایی و انحصار دلار را در هم شکست، باید انحصار دلار را بشکنیم و این سفر دستاورد خوبی در این راستا محسوب می‌شود.
حال عمومی آیت‌ا... صافی خوب است
آیت‌ا... العظمی صافی گلپایگانی برای طی مراحل آزمایشات پزشکی به بیمارستان مراجعت کرد. خبرهایی از کسالت این مرجع تقلید و حضور ایشان در تهران در فضای مجازی منتشر شد که با اطلاعات کسب شده ایشان در قم مراحل مقدماتی درمانی را طی کردند که پس آزمایشات اولیه، از بیمارستان مرخص شدند.
تست کرونای بیرانوند مثبت شد
بعد از بازی تیم‌ملی کشورمان مقابل عراق از ملی‌پوشان کشورمان تست کرونا گرفته شد. دیروز مشخص شد که تست علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک اما نیمکت نشین کشورمان مثبت شده است و این بازیکن بعد از گرفتن جواب اردوی تیم‌ملی را ترک کرد. تیم‌ملی ایران روز دوازدهم ‌بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان امارات است.
تخریب ۱۵ ویلای غیرمجاز در شهریار
دادستان شهریار از آزادسازی ۲۰هزار متر مربع از اراضی زراعی با ورود دادستانی خبر داد و گفت: در این آزاد سازی‌ها ۱۵ویلا،۱۰ استخر و ۹ آلاچیق تخریب شدند و ۲هزار متر مربع محوطه سازی غیر مجاز به حالت اولیه بازگشت. حمید عسگری‌پور اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها دستورات قضایی لازم پیرامون تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز صادر شد.
توقیف ۹۰۰ کیلو تریاک درخلیج فارس
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹۰۰ کیلوگرم تریاک در آب‌های خلیج فارس خبر داد. احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان کشور در عملیاتی ضمن توقیف ۲ شناور، ۹۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه سه نفر از سرشاخه‌های اصلی باند قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار