| کد مطلب: ۱۰۳۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

قتل 3 عضو یک خانواده
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از قتل 3 عضو یک خانواده و دستگیری قاتل در شهر کرمانشاه خبر داد و گفــت: مردی ۳۵ ساله با استفاده از ســلاح گــرم 3 عضو یک خانواده را به قتل رساند. «شهرام کرمی» افزود: در این جنایت قاتــل همسر سابق خود که دخترخاله‌اش بوده، مادر و خواهر او را در حالیکه در خواب بودند نیز به قتل می‌رساند. دادستان کرمانشاه ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده قاتل از ابتــدای شب در منزل مقتولان حضور داشته و شب را در یکی از اتاق‌های منزل آنها به استراحت پرداخته که پس از حصول اطمینان از خواب‌بودن آنها اقدام به قتل آنها با استفاده از سلاح کلت‌کمری می‌کند. وی با اشاره به حضور تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در محل جنایت عنوان کرد: باتوجه به متواری‌شدن قاتل از صحنه جرم اقدامات اطلاعاتی لازم برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. کرمی خاطرنشان کرد: ضابطان دستگاه قضائی با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری و انجام اقدام اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی پس از گذشت ساعاتی از ارتکاب جرم در یک اقدام ضربتی مجرم فراری را در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند. وی در پایان گفت: تحقیقات در خصوص علت و انگیزه‌های ارتکاب قتل در دستور کار بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه قرار دارد.
اعتراف به 23 فقره سرقت
جانشین فرمـــانده انتظامــی استـــان خراسان‌شمالی از دستگیری سارق سابقـه‌دار با 23 فقره سرقــت کابل در بجنــورد خبر داد. سرهنگ محمد غلامی اظهــارداشت: در پی اعلام چندین مورد سرقــت کابل در سطح شهرستان بجنورد بلافاصلــه موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهــان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت موفق شدند سارق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردنــد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به 23 فقره سرقت کابل در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، یادآور شد: در روند رسیدگی به این پرونده یک مالخر شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ غلامی با بیان اینکه متهمان بعداز تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انهدام باند سارقان منزل
فــرمانده انتظامی شهرستـــان آذرشهر از دستگیـــری 5 سارق منــزل و اعتــراف به 17 فقره سرقـــت به ارزش 25 میلیارد ریال خبر داد. سرهنـــگ یدا... جهان‌آرا بیان داشت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان به‌وسیله یکدستگاه خودروی سمند فاقد پلاک ابتدا منازل مناطق خلوت را شناسایی و در نیمه‌های شب از روی دیوار وارد و اقدام به سرقت لوازمی از قبیل گاو صندوق؛ طلاجات و پول و... می‌کردند. سرهنگ جهان‌آرا اظهارداشت: در ادامـــه با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی، ردپــای 2 نفر از سارقان سابقه‌دار که خواهر و برادر بودند را در این پرونده مشاهده و با بررسی موضوع متوجه شدند که سارقان از بومی‌های شهرستان بوده که با عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل یک عدد گاوصندوق کشف و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند. این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی قضائی و انتقال متهمان به پلیس آگاهی گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشــوده و به سرقت از منازل با همدستی 3 نفر دیگر از غیر بومی‌های شهرستان اعتراف کردند. سرهنگ جهان‌آرا تصریح کرد: ماموران در ادامه با استفاده از شگردهای پلیسی و فنی متوجه حضور 3 نفر ازسارقان در سطح شهرستان شدند و با اخذ دستورات قضائی و با یک اکیپ کامل عملیاتی آن 3 نفر دیگر را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند. فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: سارقان به 17 فقره سرقت منزل از سطح شهرستان و شهرهای همجوار اعتراف کرده و کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را حدود 25 میلیارد ریال برآورد می‌کنند. وی در پایان با اشاره به ادامه تلاش کارآگاهان برای شناسایی مالباختگان پرونده خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیزات به‌روز و مدرن، از به سرقت‌رفتن اموال شهروندان پیشگیری می‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار