| کد مطلب: ۱۰۳۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

کشف 78 هزارلیتر سوخت قاچاق
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 78هزار لیتر سوخت قاچاق با توقیف 3 دستگاه کامیون کشنده در شهرستان نکا خبر داد. سردار مرتضی میرزایی بیان داشت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی قره‌طغان شهرستان نکا حین گشتزنی به 3 دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند. فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران خودروی‌های موردنظر را حین تردد در این شهرستان متوقف و در بازرسی از آنان 78 هزار لیتر گازوئیل، فاقد هرگونه مدارک لازم از شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشف کردند. وی در ادامه، اظهارداشت: سوخت قاچاق کشف شده به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. سردار میرزایی با اشاره به اینکه قاچاق کالا نه تنها باعث بیکارشدن قشر جوان جامعه می‌شود بلکه نوعی اقدام برای ضربه به اقتصاد و چرخه تولید کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اعلام دارند.
دستگيري سارق با 32 فقره سرقت
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از دستگيري یک سارق محتويات داخل خودرو با 32 فقره سرقت در شهركرد خبر داد. سردار منوچهر امان‌اللهی اظهارکرد: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهر شهركرد، شناسايي و دستگيري سارق به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران كلانتري 11 سعدي شهرکرد با انجام اقدامات تخصصي يك سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقامات قضائي، در يک اقدام غافلگيرانه حین سرقت در یکی از محله‌های این شهرستان دستگير كردند. فرمانده انتظامي استان چهارمحال‌وبختیاری بیان‌داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 32 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهركرد اعتراف کرد. سردار امان‌اللهی ادامه داد: این سارق پس از تکميل پرونده، برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی تحویل و با حکم دادگاه روانه زندان شد.
سارق سابقه‌دار به‌دام افتاد
فرمانده انتظامی استان خراســان‌شمالی از دستگیری سارق سابقه‌دار با 134 فقره سرقت کاتالیزور اگزوز خودرو در بجنورد خبر داد. سردار سعید مطهری‌زاده اظهارداشت: در پی وقوع چند مورد سرقت کاتالیزور اگزوز خودرو در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری 11 امام‌علی(ع) قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه با تلاشی که ماموران در این رابطه انجام دادند یک سارق را شناسایی کردند، افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به 134 فقره سرقت کاتالیزور اگزوز خودرو اعتراف کرد، تصریح کرد: ارزش کاتالیزور‌های سرقتی طبق نظر کارشناسان مربوطه10 میلیارد ریال برآورد شده است. سردار مطهری‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهمان بعداز تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار