| کد مطلب: ۱۰۳۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

بازگشت «طهماسب»
با عروسک‌های جدید
ایرج طهماسب با یک مجموعه عروسکی جدید، به شبکه نمایش خانگی می‌رود. صفحه رسمی نماوا در اینستاگرام اعلام کرد، «ایرج طهماسب، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، پس از چهارسال از آخرین ساخته‌ خود، با یک مجموعه نمایشی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌رود. جدیدترین کار طهماسب در حال گذراندن آخرین مرحله پیش‌تولید بوده و در روزهای آتی کلید خواهد خورد. این مجموعه نمایشی با عروسک‌های جدید، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، برای پخش در بهار ۱۴۰۱ ساخته می‌شود. نماوا پخش‌کننده اختصاصی این مجموعه خواهد بود.»
علت غیبت جناب‌خان در «خندوانه»
محمد بحـــرانی درباره علت غیبت جناب‌خان در برنامــه «خندوانه» توضیح داد. محمد بحرانی، صداپیشه جناب‌خان با انتشار عکسی از این عروســک، درباره علت غیبتش در برنامه «خندوانه» در صفحه شخصی خود این‌گونه نوشت: «ممنونم که پیگیر حضور جناب‌خان بودین و لطف داشتین. فکر کردم درسته در این‌جا توضیح مختصری بدم که پاسخ لطف و محبت‌تان را داده باشم. راستش این است که مساله خاصی نیست. به‌دلیل حجم زیاد کار و فشار و استرس، کمی در ناحیه گوش و حنجره دچار التهاب شدم. قاعدتا مشغول درمانم و طبق نظر پزشکان محترم خوشبختانه مساله‌ خاصی هم نیست و درمان خاصی هم نمی‌خواهد و فقط به کمی استراحت نیاز است. امیدوارم به‌زودی مساله برطرف شود و بتوانم در خدمت‌تان باشم. بازهم از همگان به‌دلیل تمام پیگیری‌ها و محبت‌ها تشکر می‌کنم.»
شرکت‌کنندگان «خنداننده‌شو ۳»
هانا ستــوهی، مصطفــی احمــدی (شاهرود)، محمد حاجی‌زاده، نیما سهرابی، محمدحسیــن توسلی، علی غریب، مهدی داوودی و یاشـــار کبیری به مرحله سوم «خنداننده‌شو3» رسیدند. به گزارش روابط عمومی برنامه، در مرحله اعلام نتایج مرحله دوم، نیما سهرابی، محمدحسین توسلی و مهدی داوودی با رای مردمی و هانا ستوهی و مصطفی احمدی (شاهرود) با رای نجات داوران به مرحله سوم «خنداننده‌شو۳» راه یافتند. مصطفی احمدی (مازندران)، نگار طاهراحمدی، حانیه زنگارکی فراهانــی و حسن عزیزی لاری چهار شرکت‌کننده حذف شده این شب بودند. حسن معجونی، رامبد جوان و پژمان جمشیدی به‌عنوان داور در غیاب امیرمهدی ژوله به‌دلیل بیماری، شب نتایج مرحله سوم را داوری کردند. مرحله سوم «خنداننده‌شو۳» هفته آینده روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار